Značka Volkswagen sa má údajne premenovať na VOLTSwagen

6

CNBC informuje, že automobilke Volkswagen unikla tlačová správa, v rámci ktorej sa spomína aj zmena jej názvu na Voltswagen. A to v rámci USA. Týkať by sa to však mohlo aj iných regiónov. Ak nejde o premyslený prvoaprílový žart, bol by to zaujímavý marketingový ťah.

Vydanie spomínanej tlačovej správy má byť datované na 29. apríla 2021, t.j. presne mesiac po tom, čo sa podľa CNBC objavila táto správa na webe amerického zastúpenia značky VW, pričom následne bola stiahnutá. Že by teda najskôr došlo k nechcenej zámene mesiaca v rámci dátumu publikovania oficiálnej správy?

Hovorca VW odmietol tento možný únik komentovať, spravodajská sieť CNBC však našla zdroj, ktorý potvrdil, že stiahnutá tlačová správa je pravdivá. Odmietol však byť menovaný, nakoľko tieto plány ešte nemali byť zverejnené.

Informácia o minimálne čiastkovej zmene názvu na Voltswagen má byť pritom súčasťou „verejného vyhlásenia o budúcich investíciách spoločnosti do elektromobility„.

Zmena sa má dotknúť aj vozidiel

Zmena názvu sa dotkne minimálne zastúpenia značky Volkswagen v USA. To sa má po novom volať Voltswagen of America. A zmena sa prejaví aj na vozidlách značky. Bolo by pritom pravdepodobné, že prípadné premenovanie by sa nemalo týkať len USA. Veď môže ísť len o lokalizované znenie tlačovej správy a ostatné trhy či regióny sa v tejto veci dočkajú vlastnej „tlačovky“.

Ako sme už uviedli, zmena sa má dotknúť aj vozidiel. Konkrétne elektrických modelov, čo je logické, keďže volt je okrem iného aj jednotkou elektrického napätia, s ktorou sa pri elektromobiloch stretávame napríklad v rámci údajov o elektrickej architektúre pohonného systému.

Znak „Voltswagen“ máme nájsť v rámci exteriéru elektrických vozidiel od VW. A iné má byť aj ich logo. To má byť totiž svetlejšie (svetlo modré) ako v prípade konvenčných modelov so spaľovacími motormi.

K týmto zmenám má dôjsť v máji tohto roku. Sme veľmi zvedaví, či sa toho naozaj dočkáme. Aj keď mala byť spomínaná tlačová správa dočasne zverejnená krátko pred 1. aprílom (neoficiálnym „dňom bláznov“), údajné informácie, ktoré z nej vyplývajú, dávajú zmysel.

Mohlo by ísť totiž o dobrý marketingový ťah. Veď takáto správa obletí celý svet a nové označenie vozidiel určite vzbudí zvedavosť a záujem zo strany mnohých „okoloidúcich“ a známych či rodiny, ktorí si ho všimnú. Nuž, uvidíme. Snáď nejde o premyslený prvoaprílový žart, nakoľko takýto krok by pomohol pri popularizácii elektromobility ako celku.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prvý obrázok elektrickej vlajkovej lode VW je symbolom novej stratégie značky
Koncern VW predstavil batériovú stratégiu. „Unifikovaná“ batéria má priniesť cenovo dostupné elektromobily
VW Group poodhalil dizajn elektromobilov, ktorým chce čeliť aj čínskym startupom

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

6 komentárov

  1. Neviem, či bude takáto „skrčka“ v názve pre VW prospešná! Kiež by to bol len ten 1. apríl !!! Zmiešané pocity mám aj z nového názvu Stellantis pre Fiat chrysler a PSA ! ….

Pridajte komentár