Najlacnejšia verzia Škody Enyaq iV predsa len prichádza na Slovensko

13

Modelový rad elektrického SUV Enyaq iV sa v rámci slovenského trhu napokon predsa len rozširuje o základnú verziu – Škoda Enyaq iV 50. Ide pritom o cenovo najdostupnejší Enyaq.

Škoda Enyaq iV 50 v prevedení „STUDIO“ disponuje elektromotorom s výkonom 109 kW a batériou s kapacitou 55 kWh, ktorá zabezpečí dojazd do 362 km (WLTP). Jej cena pritom štartuje na sume 34 590 € s DPH.

Štandardná výbava

V základnej výbave novinky nájdeme dvojramenný multifunkčný kožený volant, 18-palcové disky s krytmi ANDROMEDA, technologickú výbavu v podobe asistentov FRONT ASSIST (ochrana chodcov s núdzovým brzdením), LANE ASSIST (asistent udržiavania v jazdných pruhoch), rozpoznávanie dopravných značiek či digitálnu asistentku Lauru.

Základný Enyaq iV tiež ponúkne hlavné, ako aj zadné svetlomety a technológiou LED, tempomat, 10” infotainment systém s dotykovým displejom, dvojicu USB-C konektorov, 5,3” virtuálny kokpit, automatickú 2-zónovú klimatizáciu, podporu funkcií Smartlink, Bluetooth a Škoda Connect, štvoricu reproduktorov či bezkľúčové zapínanie.

Novinku je možné objednať od dnešného dňa cez oficiálny web slovenského zastúpenia značky Škoda alebo u všetkých jej autorizovaných partnerov.

Wallboxy a nabíjacia karta

Škoda na Slovensku ponúka aj možnosť zakúpenia nabíjacích wallboxov pre jednotlivcov či skupiny. Tie  začínajú na cene 556 € s DPH (variant pre jednotlivca). Pokročilejšiu verziu pre viac používateľov je možné zakúpiť od 795 € s DPH.

Škoda tiež pracuje na univerzálnej karte a aplikácii Powerpass (Android, iOS), ktorá bude dostupná v čase, kedy dorazia prvé elektromobily Škoda Enyaq iV na Slovensko. Táto univerzálna roamingová služba bude slúžiť zákazníkovi na sprístupnenie väčšiny nabíjacích staníc doma, ako aj takmer 150-tisíc nabíjacích staníc po celej Európe.

Zdroj: tlačová správa (Škoda)

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Škoda predstavila elektromobil Enyaq iV vo variante Sportline
Základný VW ID.4 „Pure“ (52 kWh) dostal slovenský cenník aj cenový bonus
Záujem o Škodu Enyaq je veľmi veľký, produkcia bude vyššia, hovorí šéf značky

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

13 komentárov

  1. Som zvedavý či to bude taká „ľudovka“, ako to možno Škoda očakáva. Ja Enyaq iV nekúpim, ale jeho predajný úspech ma zaujíma!

    • Sulík tvrdí, že ku koncu roku by nejaké mohli byť, síce nižšie ale dostupné pre všetkých. Odhadujem to na max 3000 €. Potom to už začína byť zaujímavá cena. Desí ma len tá hmotnosť 2 tony.

      • Škaredé auto a ešte elektromobil !!!!
        Auta ktoré sú ešte viac škodlivé pre životné prostredie ako benzínové a naftové spaľovacie motory….. A suma sa začína na 35tisic € …. Sa spamatajte rýchlo !!!! Za 45 tisíc mám iné auto a ne auto na baterky s takými som sa hral keď som bol malý !!!

        • Bot automatic answer, do not reply: Možno by ste mali porozmýšľať nad psychológom, nie ste zďaleka sám. Obdobie covid predstavuje zvýšenú záťaž na duševnú vyrovnanosť.

        • ked si bol maly, tak si msel byt poriadne sprosty, ked si sa hral s autom na baterky – ktore ako sam tvrdis, su velmi skodlive k zivotnmu prostrediu 😀
          Nastastie teraz si uz velky a mas rad vonu benzinu a nafty. To su absolutne nezavadne, ba az prospesne latky nielen k zivotnemu prostrediu, ale aj pre zdravie cloveka. Vsetky vedecke vyskumy potvrdzuju, ze dennodenne inhalovanie splodin z vyfukov ekologickych naftiakov zvysuje IQ cloveka a zaroven znizuje riziko astmy, rakoviny a dalsich stoviek pridruzenych ochoreni. Dakujem ti touto cestou, ze nie si ovca a nepocuvas ostatnych diskuterov na tomto anti-eko portali. Vdaka tebe mozeme nadalej pocuvat krasny zvuk vrciaceho motora kamkolvek sa len so svojim automobilom pohnes, a k tomu navyse dychame prijemne splodiny chraniace pred zakernymi chorobami. Este raz, dakujeme.

  2. Pravda, elektromobily nikdy nenahradia spaľovacie motory. Je to nástroj dnešných politikokot…v ktorý sa chcú v dnešnej dobe zviditeľniť a v hodine 12nástej spasiť svet. Na Slovensku má zhruba 80% ľudí 600-až 700€ v čistom tak ako chcú prinútiť ľudí kupovať elektromobily?

    • Nikdy som nemal rád dejepis. Som skôr technický typ. Ale – učiteľka dejepisu nám hovorila – HISTORIA MAGISTRA VITAE, preložené z latinčiny – dejiny sú učiteľkou života.
      Takže – skús sa na to pozrieť z pohľadu histórie – napríklad vlaky boli poháňané parou – nejakých asi 100 rokov.
      Potom nastúpili dieslové (presnejšie dieselelektrické), lokomotívy.
      Teraz sú vlaky poháňane elektrickými lokomotívami. Samozrejme okrem neelektrifikovaných tratí, závodných vlečiek a podobne. Rozhoduje ekonómia a samozrejme aj ekológia.
      Autobusy sú nahrádzané trolejbusmi a elektrobusmi. Viď napríklad Žilina, Praha, Ostrava a spústa ďalších miest.
      A temer rovnaký je aj vývoj v automobilovom priemysle. Odkiaľ máš tú tvoju pravdu, Niki, že „elektromobily nikdy nenahradia spaľovacie motory“?

  3. elektromobil je dobry do centra velkomesta , aby neznečistil ovzdušie. Elektromobil bude dobry, ked bude mat na streche fotovoltaicky članok s takou učinnostou že na parkovisku nabije jeho akumulatory.
    Ale dnes v elektrarni vyrobiš elektriku s nejakou malou učinnostou turbin, potom dalšie straty su na vedeni, kym sa dostane k zakaznikovi, učinnost nabijania, učinnost elektromotora, tie učinnosti vynasobiš medzi sebou tak nechci vediet s akou učinnostou jazdia elektromobily.

Pridajte komentár