„Špionážne“ video: Tesla Model 3 v oficiálne nezverejnených teaseroch

0

Ako už iste viete, Tesla Model 3 sa teší obrovskému záujmu. Dôkazom toho je 400 000 pred-objednávok, a to napriek tomu, že bol doposiaľ predstavený len tzv. Alpha model – prvá predprodukčná verzia. Z toho bolo dokonca 131 000 rezervácii uskutočnených ešte pred samotným odhalením.

Z dôvodu vysokého počtu rezervácií, vďaky ktorým sú výrobné kapacity Modelu 3 naplnené minimálne do konca roka 2018, pristúpila Tesla k akejsi anti-predajnej kampani. V rámci nej vyzýva ku kúpe iných modelov. Napríklad: „Ak sa vám nechce čakať na Model 3, objednajte si Model S. Vaša rezervácia je prenosná na iné modely Tesla…“ A logicky nepodporovala Model 3 žiadnymi reklamnými kampaňami.

Preto je trošku prekvapením, že sa v showroomoch Tesla Store začínajú objavovať propagačné videá – teasers. Prvé uverejnené video, ktoré natočil na mobil návštevník Tesla Store pri Bruseli, má 16 sekúnd. Druhý teaser, ktorý prebehol internetom, je so 49 sekundami o niečo obsažnejší.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Výrobná verzia Modelu 3 najneskôr v marci 2017
Fanúšikovské VIDEO: Nikola Tesla za volantom Tesly Model S

Zdá sa, že Tesla Model 3 z týchto videí sa viditeľne nijako nelíši od predstaveného prototypu. Interiér vozidla ostáva zahalený rúškom tajomstva.

Čo vidíte za týmto krokom Tesla Motors? Začínajú si veriť ohľadom produkcie vozidla alebo zákazníci začali rušiť svoje pôvodné rezervácie? Alebo len chcú ukázať návštevníkom Tesla Stores, že Tesla nie len o Modeli S a Modeli X…?

Zdroj článku a titulnej foto: evannex.com

tesla magazin zdielanie

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Pridajte komentár