VW zlacňuje v SR elektromobily. Celkové zvýhodnenie má byť až 10 340 €

16

Slovenský importér značky VW aktuálne informuje, že „vďaka kombinácii zníženej ceny a jednorazového bonusu (2 000 až 3 000 €) sú jednotlivé elektrické modely ID výrazne lacnejšie“. A dodáva, že „vo všetkých štyroch modelových radoch sú na výber aj akciové modely Limited s bohatým príplatkovým vybavením v hodnote od 6 360 € do 9 430 € v cene modelu“.

VW ID.3

S aktuálnym bonusom je základná cena jednotlivých verzií elektromobilu Volkswagen ID.3 35 990 a 42 990 €. A o 1 000 € je drahší nový akciový model ID.3 Limited, ktorý má štandardne metalizovaný lak, disky z ľahkej zliatiny veľkosti 18″, resp. 20″ a tri príplatkové komplety (balíky) – „Svetlá a dizajn“, „Asistenčné systémy“ a „Komfort“. Hodnota všetkých týchto prvkov je 6 360 €.

Zákazníci tak za príplatok 1 000 € získajú napríklad adaptívne svetlomety IQ. Light – LED Matrix, cúvaciu kameru, parkovací asistent, vyhrievané predné sedadlá a volant, 2-zónovú klimatizáciu Climatronic alebo navigačný systém Discover Pro.

VW ID.4 / ID.5

Pri modeloch Volkswagen ID.4 Pro a ID.5 Pro s novým zadným elektromotorom importér znížil odporúčanú predajnú cenu a súčasne zvýšil bonus z 2 000 € na 3 000 €, čím napríklad cena verzie Pro klesla na 44 990 € (ID.4), resp. 48 390 € (ID.5). Základný model ID.4 Pure s výkonom 125 kW (170 k), 55-kWh batériou a dojazdom cca 360 km (WLTP) má teraz akciovú cenu 41 990 €.

vw id.4 id.5

Zdroj fotografie: VW

Akciový model ID.4 Pure Limited za cenu 43 990 € ponúka napr. automatickú 2-zónovú klimatizáciu Climatronic s funkciou čistenia vzduchu Air Care, navigáciu Discover Pro, 12.9″ dotykový displej, ambientné osvetlenie interiéru Plus, proaktívny bezpečnostný systém, podsvietenú líniu medzi prednými svetlami a mnoho iného.

VW ID.4 Pro Limited teraz zákazníci získajú za cenu od 45 990 €. V tomto balíku výbavy nájdu navyše oproti výbave Pure Limited napr. IQ. Light – Matrix LED predné adaptívne svetlomety s dynamickou reguláciou alebo 3D LED zadné svetlá s dynamickými smerovkami.

VW ID.7

S uvádzacím bonusom 3 000 € sa model Volkswagen ID.7 teraz na Slovensku predáva za akciovú cenu od 51 490 €. Aj tu si zákazníci môžu vybrať akciový model ID.7 Pro Limited, ktorý za cenu od 53 490 € obsahuje metalizovaný lak karosérie a 4 príplatkové balíky.

volkswagen id.7

Zdroj: VW

Tie okrem iného zahŕňajú aj prvky ako 3-zónová klimatizácia Climatronic, predné sedadlá ergoActive s masážnou funkciou, IQ. Light – Matrix LED predné adaptívne svetlomety s dynamickou reguláciou, vyhrievaný volant, vyhrievanie čelného skla, parkovací asistent s pamäťou, bezdotykovo elektricky ovládané dvere batožinového priestoru alebo kamerový systém Area view s 360° výhľadom. Celková hodnota príplatkových prvkov akčného modelu je 9 340 €.

Zdroj: tlačová práva (VW)

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Čínsky BYD znižuje ceny elektromobilov až o 17 255 €, a to v Európe
Tesla Model Y významne zlacnela aj „v SR“. Stojí menej ako Model 3
„Cenová vojna“ už aj v SR? VW výrazne zlacňuje „skladovky“ ID.4 a ID.5
ODBER NOVINIEK

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

16 komentárov

  1. Vážený Volkswagen, keď budem mať v ruke čiastku od 35.000 do 55.000, alebo aj o niečo viac, a budem túžiť po novom aute, veľmi si rozmyslím, či to bude VW elektro, iné elektro, alebo stále ešte ICE klasika!

    • Mily VW, pokial nebude napr ID3 stat aspon o 10tis menej ako Tesla 3, tak to nedava zmysel, nakolko to je zhruba ten rozdiel medzi tymi autami. Dokaz ? Pozrite sa na ceny jazdenych ID3 vs model 3.

  2. Včera som písal cenové porovnanie na ID 3 a dnes zlacneli iba o 1000 €:

    Ak použijeme cenové prirovnanie, tak v Číne stojí najlacnejší Golf 20 000 € a u nás 22 000 €, tj 10% rozdiel, tak keď v Číne stojí ID3 17 500 € (pozor bez dotácií) tak u nás bez dotácií by mal stáť 19 250 €.

    19 250 € je férová trhová cena, všetko ostatné je iba oligopolný zisk.
    Aktuálna cena na Slovensku je 36 990 €. Rozdiel je 17 740 €, t.j. zisk ktorý dokážete realizovať jedine vďaka nefunkčnej konkurencii, politickému lobbingu, neprehľadnými subvenciami…

    • Otazka ci je ten lacny cinsky ID3 identicky s tym EU. Hlavne co sa tyka bezpecnosti no i vybavy. Zrejme nie, inak by ich uz niekto vozil z Ciny ak by to bolo to iste a splnal homologizaciu pre EU.

      • Dokonca je uz kvalitnejsi ten cinsky a nemá tolko SW bugov ako ten europsky. Bohuzial si tu automobilky myslia ze sme docista sprosty a zaplatime im vyvoj vsetkych aut za 1 rok predaja.

      • Možno mu chýba v čínskom modely základná pohonná jednotka a nám v Európe ju montujú.Ostatné navýšenie ceny,je len čisto o ťahaní peňazí z ľudí.Lebo si myslím, že abs, airbag, klimatizácia a centrálne uzamykanie dverí je celosvetový štandard .

  3. Bohužial EU automobilky sa stále správajú , ako keby tu ten internet nebol a ludia neboli informovaný z celého sveta a nielen z malej EU . Menstrímové média nechcú pripustiť v EU túto realitu !

  4. V kazdom pripade ocenujem, ze sa pod toto nepodpisal priamo pán Juraj Bakša, ale len „redakcia“ a zdroj tlacova sprava. Inak nadpis je mega klikbejt, ktory by si zasluzil opravu. Lebo fakt netusim, kde dosli k tej 10k zlave.
    Je ale krasne vidiet, ako velmi je VW mimo, ked si v dnesnej dobe ide pytat priplatok napr.za GPS, ktore ani nefunguje. Alebo priplatky za to, co je uz pri vacsine EV standartom.

Pridajte komentár