V SR bol spustený predpredaj Volkwagenu ID.3 s uvádzacím bonusom

10

Predpredaj pomerne dlho očakávaného elektrického hatchbacku Volkswagen ID.3 bol konečne spustený aj na Slovensku. Zatiaľ sa týka limitovanej edície 1ST. Oznámené boli pritom finálne ceny, výbava či uvádzací bonus.

Highlighty:

  • Výkon 150 kW (204 k), batéria 58 kWh pre dojazd 420 km podľa WLTP
  • Na výber tri verzie vybavenia a štyri farby
  • Nabíjanie cez We Charge prvý rok do 2.000 kWh bezplatne
  • Cena s uvádzacím bonusom od 35.860 €, špeciálna ponuka operatívneho lízingu

Spoločnosť Porsche Slovakia, autorizovaný importér značky Volkswagen na Slovensku, spustila predpredaj nového modelu ID.3 s elektrickým pohonom. Záujemcovia o uvádzací model ID.3 1ST, si môžu vybrať z troch bohato vybavených verzií vybavenia.

Všetky verzie uvádzacieho modelu v limitovanej edícii ID.3 1ST majú rovnaké pohonné ústrojenstvo. Elektromotor poháňajúci zadné kolesá má v rámci tzv. „Performance upgrade“ najvyšší výkonový stupeň 150 kW (204 k). Krútiaci moment motora, ktorý dosahuje prakticky okamžite po rozbehu maximálnu hodnotu 310 Nm, zabezpečuje zrýchlenie z 0 na 60 km/h za 3,4 sekundy a z 0 na 100 km/h za 7,3 sekundy. Maximálna rýchlosť je kvôli efektívnemu využitiu energie limitovaná na 160 km/h.

Lítiovo-iónová batéria verzie ID.3 1ST má kapacitu 58 kWh (netto), čo umožňuje dojazd až do 420 km (WLTP). podľa WLTP. Vozidlo je štandardne vybavené palubnou nabíjačkou s výkonom 11 kW na striedavý trojfázový prúd. Nabíjací port CCS umožňuje nabíjanie max. výkonom 100 kWh. Z takto výkonnej nabíjacej stanice sa dá batéria nabiť na 80 percent kapacity za 35 minút. Ako osobitný bonus môže zákazník pri kúpe verzie 1ST počas prvého roka využiť bezplatné nabíjanie prostredníctvom služby We Charge do 2 000 kWh, resp. hodnoty 600 €. Výrobca poskytuje na batériu záruku 8 rokov alebo 160 000 km.

Ponúkané verzie

Jednotlivé verzie uvádzacieho modelu predávané na Slovensku majú označenia ID.3 1ST, ID.3 1ST Plus a ID.3 1ST Max. Základná verzia 1ST zahŕňa okrem 6 bežných airbagov aj osobitný airbag medzi vodičom a spolujazdcom, rozličné asistenčné systémy, adaptívny tempomat ACC s prediktívnou funkciou, LED predné a zadné svetlomety, automatickú 2-zónovú klimatizáciu, vyhrievané predné sedadlá, parkovacie senzory vpredu a vzadu, bezkľúčové otváranie, digitálny združený prístroj, navigačný systém Discover Pro s displejom 25,4 cm, prijímač digitálneho rozhlasového vysielania DAB+, 18-palcové disky z ľahkej zliatiny a dvojfarebné lakovanie karosérie s čiernou strechou.

Štandardná farba je šedá, za príplatok 590 € sú na výber tri metalizované laky – biely, strieborný a tyrkysový. Volkswagen ID.3 1ST sa na Slovensku predáva s uvádzacím bonusom 2.000 € za cenu od 35.860 €. Zákazník si môže štandardnú dvojročnú záruku na vozidlo (mimo batérie) za príplatok predĺžiť podľa potreby, maximálne na 5 rokov alebo 150.000 km.

ID.3 1ST Plus má cenu s uvádzacím bonusom 2.000 € od 41.550 €. Sériové vybavenie obsahuje navyše napríklad adaptívne svetlomety Matrix LED spojené svietiacou lištou, dynamické smerové svetlá vzadu, elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá, cúvaciu kameru, rozšírené osvetlenie (uvítacie svetlá v zrkadlách, osvetlené vonkajšie kľučky, ambientné osvetlenie s 30 nastaviteľnými farbami v kabíne), 19-palcové disky z ľahkej zliatiny a rozličné dizajnové prvky na karosérii a v interiéri.

Najvyššia verzia ID.3 1ST Max, na ktorú importér poskytuje uvádzací bonus 3.000 €, sa na Slovensku predáva za cenu od 46.230 €. Štandardne má navyše asistenčný systém Side Assist, asistent pre jazdu v dopravnej zápche Traffic Jam Assist a asistent pre núdzové zastavenie pri zdravotnom kolapse vodiča Emergency Assist. Prístrojové vybavenie dopĺňa head-up displej s rozšírenou realitou (táto funkcia bude aktivovaná dodatočne v prvom štvrťroku 2021 pri aktualizácii softvéru).

Ozvučenie kabíny zabezpečuje systém so 7 reproduktormi, infotainment dopĺňa bezdrôtová nabíjačka pre smartfón. Komfort vodiča a spolujazdca vpredu zvyšujú elektricky 12-smerovo nastaviteľné sedadlá ergo Active s masážnou funkciou. Vizuálnu atraktivitu špičkovej verzii umocňujú 20-palcové disky z ľahkej zliatiny a panoramatická presklená strecha.

Operatívny lízing

Prostredníctvom spoločnosti Volkswagen Finančné služby môže zákazník využiť obľúbené financovanie „na štvrtiny“ s úrokom 0,0 %. Okrem toho môžu zákazníci využiť aj špeciálny operatívny lízing Lease & Care, pripravený pre tento model spoločnosťou Volkswagen Finančné služby. Prenájom môže byť na dobu 2, 3 alebo 4 roky pri voľbe počtu najazdených kilometrov v 5 stupňoch po 5.000 km od 10.000 do 30.000 km ročne.

Pri tomto operatívnom leasingu, ktorý je určený rovnako pre súkromné osoby aj podnikateľov, zákazník neplatí žiadnu akontáciu ani spracovateľský poplatok. Operatívny lízing Lease & Care si zákazník môže vybrať v troch alternatívach (paketoch) S, M a L, zohľadňujúcich špecifiká údržby elektromobilu. Paket S pokrýva registračný poplatok, poistenie, ako aj všetky výrobcom predpísané prehliadky a výmenu brzdovej kvapaliny. V pakete M je navyše zahrnutá aj výmena stieračov, brzdových doštičiek, brzdových kotúčov a doplnenie chladiaceho média do klimatizácie. Najširší paket L pokrýva aj sezónne pneumatiky, ich prezúvanie a uskladnenie. #Cenník operatívneho lízingu…

Prvé vozidlá by mali byť slovenským zákazníkom dodané koncom novembra.

Zdroj: tlačová správa (VW)

SÚVISIACE ČLÁNKY:
VW ID.3 s dojazdom 550 km už má cenník aj dátum spustenia objednávok
Volkswagen e-up je na Slovensku opäť v predaji. Aj s cenovým bonusom
Unikli nielen fotografie sériovej verzie elektrického SUV Volkswagen ID.4

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

10 komentárov

  1. Sedel niekto v tom aute? Ved vzadu je vyska nad sedadlo iba 956mm, to je tak pre 10 rocne dieta. Nato ze to nieje auto pre rodinu, je ta cena vysoka.

  2. Pri tých softvérových problémoch, nespoľahlivosti a chybovosti a k tomu aj dosť vysokej cene (Plus a Max) si rozumný človek radšej kúpi Teslu, ktorá má takmer všetko v Max verzii ako štandard, prípadne nový e-Peugeot, Hyundai Kona s väčšou batériou alebo aj Kia.

  3. Kde sú tie sľubované autá , že bude cena ako za naftový Golf, okolo 25000€?
    Elektroauto by nám perfektne pasovalo pre naše potreby, nabíjať doma v garáži ale s cenovkou od 35000€ to nie je akceptovatelné, myslím že Tesla model 3 bude lepšia voľba, prípadne Kona, ale aj Niro je super

  4. Tá cena je asi navýšená o štátny bonus, veď prečo by ho mal dostať kupujúci, keď si ho môže „vybaviť“ výrobca. Auto lobby nie sú žiadni klimaalarmisti.

Pridajte komentár