VW ID.3 s dojazdom 550 km už má cenník aj dátum spustenia objednávok

10

Automobilka VW oznámila, že o týždeň spustí predaj bežných verzií svojho kompaktného elektrického hatchbacku Volkswagen ID.3. A to v deviatich variantoch s dvoma kapacitne odlišnými batériami. Spoznali sme pritom aj ceny a dátum spustenia dodávok.

Približne mesiac od spustenia záväzných objednávok na prvú edíciu elektromobilu VW ID.3 „1ST“, bude odštartovaný predaj bežných verzií pre záujemcov, ktorí nie sú držiteľmi rezervácií. Stane sa tak 20. júla „v mnohých európskych krajinách“, pričom k dispozícii bude množstvo „predkonfigurovaných“ variantov.

Spustenie dodávok variantov Life, Style, Business, Family, Tech a Max je naplánované na október. Tieto varianty sa vzťahujú k strednej verzii modelu Volkswagen ID.3 s prívlastkom Pro Performance. Tá je vybavená 58 kWh batériou a podporuje maximálny nabíjací výkon 100 kW. Akumulátor zabezpečí vozidlu dojazd 420 km (WLTP).

Výkon tejto „zadokolky“ je 150 kW, pričom krútiaci moment dosahuje 310 Nm. Vďaka tomu zrýchli z 0 na 60 km/h za 3,4 s.

Verzie, ceny a výbava

Základná verzia ID.3 Pro Performance vyjde v Nemecku na 35 574,95 € a ponúkne napr. navigáciu, adaptívny tempomat či indukčné nabíjanie smartfónov. Verzia Live stojí 37 787,72 €, pričom navyše obsahuje vyhrievaný volant, vyhrievané sedadlá a ďalšie 2 porty USB-C.

Ďalšie verzie:

  • „Style“ – 40 946,04 €: + hlavný dizajnový balík – vrátane Matrix LED svetlometov a panoramatickej strechy.
  • „Business“ –  41 287,22 €: + malý dizajnový balík – vrátane Matrix LED svetlometov a tónovaných okien, „balík asistentov“ – cúvacia kamera, bezkľúčový vstup.
  • „Family“ – 42 305,87 €: + hlavný dizajnový balík, balík asistentov, 2-zónová klimatizácia.
  • „Tech“ – 44 810 €: + hlavný dizajnový balík, „hlavný balík asistentov“ – vrátane Travel Assist, Side Assist a Emergency Assist, „hlavný infotainment balík“ – vrátane head-up displeja, prémiový audiosystém.
  • „Max“ – 43 680,32 €: + všetky balíky výbavy, 12-polohové masážne sedadlo, systémy progresívneho riadenia a Dynamic Cruise Control.

Väčšia batéria, menej miesť na sedenie

Od 20. júla bude k dispozícii na objednávku aj Volkswagen ID.3 ProS so 77 kWh batériou a dojazdom 550 km (WLTP). Väčšia batéria však išla na úkor 1 miesta na sedenie, takže ide o 4-miestne vozidlo. Podporuje vyšší nabíjací výkon, a to 125 kW a začína na sume 40 936,31 €.  Verzia „Tour“ s bohatou výbavou a 19″ kolesami stojí 45 917,48 €.

O niekoľko mesiacov neskôr sa dočkáme aj základného modelu Volkswagen ID. Pure so 45 kWh batériou a dojazdom 330 km (WLTP). Ten začne na sume nižšej ako 30 000 €.

Zdroj: VW

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Volkswagen e-up je na Slovensku opäť v predaji. Aj s cenovým bonusom
Unikli nielen fotografie sériovej verzie elektrického SUV Volkswagen ID.4
Športová divízia Volkswagen R sa mení na elektrickú

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

10 komentárov

    • Keby to dávali so solárnym kolektormi a zásobníkom zberanej energie zo solárikov, neváha ani minútu. Ale ako to býva na SK, určite by som to nestihol. Možno keby som býval v Nemecku a mal neobmedzené dotácie.

        • Najvyššia verzia ID. 3 s 58kW je výbavou základným štandardom u Tesla 3 (Standard Range) s cenovku na 46.000€, ale s neporovnateľne lepším SW, presklenou strechou, systémom vyhrievania, kapacitou nabijania, apod.
          Radšej si priplatím 1000€ za Tesla 3 a mám omnoho lepšie elektrické auto.

          Aj v porovnaní s ID.4 je Tesla 3 (Long Range) lepšou voľbou pri porovnateľnej cene top verzie ID.4.

          A to nehovoriac o fatálnom zlyhávaní softvéru u ID.3 pri predsériových testoch, nízkokapacitnom nabíjaní, apod.

Pridajte komentár