VW poslal slovenským držiteľom rezervácií nové informácie ohľadom uvádzacej edície elektromobilu Volkswagen ID.3, vrátane orientačných cien 3 dostupných verzií.
V máji tohto roka boli spustené pred-objednávky na ambiciózny e-model Volkswagen ID.3. Ten má byť podľa nemeckej automobilky elektromobilom pre milióny a nie pre milionárov.
Pri tejto príležitosti Volkswagen uviedol, že model bude dostupný v troch verziách, ktoré ponúknu dojazd 330 (45 kWh batéria), 420 (58 kWh batéria) a 550 km (77 kWh batéria) podľa cyklu WLTP. Ako prvá bude pritom k dispozícii stredná verzia v špeciálnej edícii „1ST“.
Dodal, že limitovaná edícia „1ST“ (30 000 ks) ponúkne „vysokokvalitnú a vysokovýkonnú výbavu. Pred-objednať ju bolo možné v 29 európskych krajinách, vrátane Slovenska. Rezervácia bola pritom platná až po zaplatení zálohy vo výške 1 000 € na účet importéra.
- Zdroj fotografie: VW
- Zdroj fotografie: VW
- Zdroj: VW
Dozvedeli sme sa tiež, že verzia 1ST bude stáť do 40 000 € a základná verzia s dojazdom 330 km (WLTP) do 30 000 €. A aktuálne dostali slovenskí držitelia rezervácií ohľadom „svojej“ limitky 1ST nové informácie, ktoré sa týkajú aj 3 variantov výbav a ich orientačných cien.
Základný variant má vyjsť na sľubovaných menej ako 40 000 €. Avšak za lepšiu výbavu si treba priplatiť nemalé peniaze. Stredný variant „Plus“, ktorý má navyše napríklad cúvaciu kameru, ktorá by sa pri danej cene zrejme pýtala do štandardu, má stáť do 46 000 €. Za top variant s označením „Max“ si VW vypýta do 50 000 €.
Pre „zaujímavosť“ ešte uvádzame, že podľa nášho ďalšieho čitateľa Josefa vyjde stredný variant v Českej republike do 1 150 000 Kč (cca 45 000 €).
Nuž, nevyzerá to zatiaľ na „elektromobil pre milióny“. Sme preto veľmi zvedaví, akú cenovú stratégiu zvolí Volkswagen v prípade bežných verzií. A to najmä ohľadom tej „najnižšej“ s 45 kWh batériou a dojazdom 330 km (WLTP), ktorá má stáť v základe do 30 000 €.
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Šéf VW America upresnil možnú cenu elektrického SUV „ID.4“
VW ID.3 je v rámci výroby o 40 % lacnejší ako e-Golf, vysvetľuje šéf koncernu
Šéf VW: Medzinárodný tím tvrdo pracuje na cenovo dostupnom elektromobile
15 komentárov
Pozor! Chybička v poslednom odstavci článku! Asi má byť 45 kWh a nie 58 kWh s dojazdom 330 km WLTP.
Áno, vďaka za upozornenie.
🙂 za tie prachy si uz kupim auto, nie tento fasisticky srot….
napr. nejaky rusky šrot s technologiou a dizajnom jak z roku tri
Za 50 tis. je už Tesla 3 a to je oveľa lepšie auto.
Zdá sa, že bude dosť „fašistov“ čo si tento šrot kúpia …….. A veď bude toľko iných možnostííííí!
Velmi jsme se tesili na tento elektromobil, ale jsme zklamani ze strategie, kterou VW zvolil a zrusili jsme svoji rezervaci a dame prednost Modelu 3, ktery za tuto cenu ma lepsi vybavu a ma jiz overenou efektivnost bateriie, motoru a dojezdu. Rozdil 10tis euro za popsanou vybavu je temer vysmech. Za tento 10tis euro „priplatek“ bych cekal ve verzi Max napr. premiova kozena sedadla apod.
A to je tento Hnoj D.3 v rámci výroby, že o 40% lacnejší tak neviem ale e-golf nestál 65 000€. Asi treba vrátiť školné soudruzi z Berlína. Ach tie Vaše silné reči, že Váš nový elektromobil bude tak dobrý ako T3 ale o polovicu lacnejší.To by museli montážnici z východného bloku asi montovať vo Vašich fabrikách zadarmo žejo?
Aj ja si pamätám, že reči o kvalite na úrovni Tesly 3 a polovičnej cene sa viedli, vysvetlili ten nesúlad páni z VW nejako, alebo budú zase za klamárov ako pri dieselgate?
Tie šroty nikdy nenahradia spalováky…! stačí aby mrzlo a je po dojazde !!! Tu neide o ekológiu ale o špinavý biznis, len ako bohatnúť a parazitovať na ľuďoch !
Ak sa pozrieme na uskutočnené a plánované investície do emobility a do spaľovákov, tak spaľováky sú už nahradené, len o tom ešte mnohí nevedia.
Netáraj…, moderný dobre skonštruovaný elektromobil (čo neplatí pre všetky aktuálne dostupné elektromobily) má v zime oproti letu len o pár percent nižší dojazd ako porovnateľné auto so spaľovacím motorom…
A ešte doplním, stačí aby mrzlo trochu viac, a svoj naftový hnoj už nemusíš naštartovať…, elektromobil je okamžite bez zahrievania motora normálne použiteľný pri akejkoľvek bežnej zimnej teplote, nehovoriac, že bežnou výbavou je predohrev vozidla na diaľku, čiže nesadáš do vymrznutého auta a nečakáš kým sa motor aspoň trochu zohreje, aby si mohol niekam vyraziť…
Ja ešte pridám, naftové motory v akejkoľvek značke, by mali byť už len na objednávku(skladové zásoby nie sú)… takže éra spaľovákov pomaly a isto ide preč…ak niekto, ako napr. Mazda nevytvorí nejaký super motor o reálnej spotrebe 1lit. / 100k, tak už nič nezachráni spaľováky, jedine cena…
Odhad ceny Muskovho cybertrucku je 36tisic základná verzia.
Co my vlastne ponúka WV? Obyčajne auto s elektrickým motorom a baterkou? Za vyššiu cenu? Nie vďaka. Naozaj sú elektromobily ostatných globálnych výrobcov na smiech.