VW spúšťa „predčasnú“ špecifickú kampaň na podporu elektromobility

2

Automobilka Volkswagen hlási, že zajtra 8. mája, pri príležitosti spustenia predobjednávok na svoj prvý elektromobil z rodiny ID, štartuje rozsiahlu európsku multi-miliónovú kampaň na podporu elektromobility.

Volkswagen uvádza, že jeho tranformácia smerom elektromobilite bude zahŕňať aj úplne nový marketingový prístup. Veď kampaň na podporu prvého z mnohých pripravovaných elektromobilov z rodiny ID, ktorým je kompaktný hatchback Volkswagen ID.3, štartuje cca rok pred jeho uvedením na trh, čo je absolútne neštandardné.

Tá pritom nezahŕňa len propagáciu modelu, ale aj elektromobility vo všeobecnosti. Vrátane borenia mnohých mýtov, ktoré sprevádzajú elektrické vozidlá. Dodáva, že jedným z komunikačných posolstiev bude to, že elektromobilita od VW je vhodná pre masy už teraz.

5 pod-kampaní

Celá kampaň pozostáva z 5 „pod-kampaní“, pričom ju bude tvoriť 600 samostatných komunikačných prvkov, vhodných pre distribúciu cez rôzne kanály. Pred-komunikačná fáza bola spustená pred niekoľkými týždňami prostredníctvom krátkych videí od tzv. influencerov. Hlavná časť kampane sa nazýva eManifesto a bude zahájená pri príležitosti finále nemeckého pohára vo futbale (25. máj).

eManifesto

Cieľom kampane eManifesto je upútať pozornosť širokej verejnosti, pričom sa chce Volkswagen prezentovať ako popredný poskytovateľ elektromobility a výrobca elektromobilov. Mediálny mix za zameriava najmä na televíznu propagáciu. Jeho súčasťou je ale aj prezentácia cez billboardy, digitálne a tlačené médiá či kiná. Kampaň sa pritom sústredí na trhy s najväčším potenciálom, ktorými sú podľa VW: Nemecko, Taliansko, Francúzsko, Španielsko, Spojené kráľovstvo, Švédsko, Poľsko a Írsko.

Borenie mýtov

Ďalšia kampaň je namierená proti mýtom, ktoré súvisia s cenou, rýchlosťou nabíjania, dojazdom a pripravenosťou technológií elektromobilov pre bežný trh. Zahŕňa 5 cca 30 sekundových filmov, ktoré sú prispôsobené propagácii cez sociálne siete a digitálne médiá.

V rovnakom čase bude spustená kampaň pozostávajúca zo 7 produktových filmov, ktorým budú predchádzať upútavky. Celý obsah kampane bude pritom kombinovaný s on-line magazínom, ktorý má poskytnúť všetky potrebné informácie súvisiace s elektromobilitou.

Zdroj (vrátane titulnej fotografie): VW

SÚVISIACE ČLÁNKY:
VW: „Naše batérie pre elektromobily budú mať rovnakú životnosť ako autá“
Elektrický hatchback VW ID.3 bude zrejme drahší ako predpokladal výrobca
Nové mestské elektromobily od VW, Škody a SEAT prinesú radikálne zmeny

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

2 komentáre

  1. Sranda je v tom, že VW chce ľuďom vymyť hlavy, aby si mysleli, že sú jediný, ktorý dokážu z „elektrizovať“ celý svet… Z toho mám pocit, že sa boja koncernu RENAULT GROUP, ktorý má najviac predaných elektro-áut na svete…

Pridajte komentár