Volkswagen e-up je na Slovensku opäť v predaji. Aj s cenovým bonusom

11

Obľúbený mestský elektromobil Volkswagen e-up, ktorý sa vyrába v Bratislave, je opäť dostupný na našom trhu. A to aj s cenovým zvýhodnením a pomerne bohatou výbavou.

Spoločnosť Porsche Slovakia, autorizovaný importér značky Volkswagen na Slovensku, opäť spustila predaj modernizovaného modelu e-up!1. V rámci aktuálnej akcie, ktorá trvá do 31.8.2020, sa e-up! v sieti autorizovaných predajcov značky predáva s bonusom 1 200 € za cenu už od 21.400 € s DPH.

Modernizovaný e-up!

Bohaté sériové vybavenie verzie predávanej na Slovensku obsahuje okrem typických denných svetiel z LED v profile písmena „C“ v nárazníku a asistenta zachovania jazdného pruhu Lane Assist aj mnoho komfortných prvkov ako elektricky ovládané predné okná a vonkajšie spätné zrkadlá, dažďový senzor, tempomat, parkovacie senzory vzadu a cúvaciu kameru.

Klimatickú pohodu posádky a optimálny výhľad vodiča počas celého roka zabezpečuje automatická klimatizácia, vyhrievané predné sedadlá, vonkajšie spätné zrkadlá, ako aj čelné a zadné sklo. Štandardný infotainment tvorí rádio „Composition Phone“ s tunerom digitálneho rozhlasového vysielania DAB+, prehrávačom MP3 z SD kariet a USB, modulom Bluetooth na telefonovanie hands-free a držiakom maps+more dock pack na pripojenie smartfónu. Zabudovaná karta eSIM umožňuje v celej Európe využívať online služby We Connect e-remote so špecifickými funkciami pre elektromobily po dobu 36 mesiacov bezplatne a následne za odplatu.

Základné špecifikácie

Malý mestský elektromobil s dĺžkou iba 3,60 m a štvordverovou karosériou poháňa synchrónny elektromotor s výkonom 61 kW (83 k). Modernizovaný e-up! dosahuje maximálnu rýchlosť 130 km/h a z 0 na 100 km/h zrýchľuje za 11,9 sekundy. Veľký krútiaci moment elektromotora 212 Nm, ktorý je k dispozícii okamžite po rozbehu, umožňuje pružnú a dynamickú jazdu v meste.

Zdrojom energie pre elektromotor je vysokonapäťová lítiovo-iónová akumulátorová batéria, ktorá je uložená v podlahe karosérie pod sedadlami, vďaka čomu nezmenšuje objem batožinového priestoru (251-959 litrov). Využiteľná kapacita batérie je 32,3 kWh, čo umožňuje na jedno nabitie dojazd 260 km WLTP.

Volkswagen e-up umožňuje rýchlonabíjanie, vďaka čomu sa batéria dá cez DC nabíjačku s výkonom min. 40 kW nabiť na 80 % svojej kapacity za približne jednu hodinu. Nabitie z domáceho AC wallboxu s výkonom 7,2 kW trvá na rovnakú úroveň 4 hodiny a na 100 % kapacity približne 5,5 hodiny.

Štandardnú 2-ročnú záruku si zákazníci môžu za príplatok predĺžiť podľa potreby – najviac na 5 rokov a 150 000 km. Na batériu výrobca štandardne poskytuje záruku 8 rokov alebo 160 000 km.

Zdroj: tlačová správa (VW)

SÚVISIACE ČLÁNKY:
VW konečne zverejnil prvé konkrétne cenovky elektro-hatchbacku ID.3
Vláda SR chystá ďalšiu podporu elektromobility. Budúcnosť vidí vo vodíku…
Unikli nielen fotografie sériovej verzie elektrického SUV Volkswagen ID.4

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

11 komentárov

  1. Otázka na VW: Obsluha nabíjačky tou krásnou ženou v modrých nohaviciach je v cene nabíjania alebo je to príplatková výbava?
    V každom prípade chcem poznať adresu tohto nabíjacieho bodu!

  2. Treba si este pockat koniec roka a bute to este lacnejsie, nikto normalny si nekupi predrazeny id3, a eko predaje treba do konca roka splnit inac bude pokuta tak zachranit ich moze len up.

    • Bohužel to Němec kupovat bude, bude to pravděpodobně nejprodávanější EV. Cena dolů teda ještě tak úplně nepůjde. Ale je třeba počkat.

  3. Jozef,Žilina on

    Pritom by stačilo znížiť počet tých elektronických VYCHYTÁVOK,a znížiť cenu na 13-15-tisíc eur.Tisíce ludí zamestnaných v automobilovom priemysle dosovne drie ale ich ročný príjem je tak 10-15-tisíc eur!!Z toho musia žiť,živiť rodinu,platiť byt…!!!Zatial sú elektro autá určené nie pre široké masy ale pre podnikatelov a hornú vrstvu!!!Ludí,ktorí drú na výrobných linkách,to môže za nejaký čas znepokojovať možno až rozčulovať!!!

    • Já na něj taky nemám, stejně jak jsem neměl na první LCD na trhu, první barevný telefon a mnohé další. Teď už mám 4k televizi, x jádrový telefon s OLED, robotický vysavač s radarem. Atd.. Pokud na to nemám, musím prostě počkat a za čas budou dostupné i pro normální lidi.

    • Obávám se, že množství ‚vychytávek‘ jen opticky zastírá fakt, že to auto nemá tu hodnotu za kterou se prodává. Navíc, zde si poněkud postesknu, jestli jsou ty vychytávky stejné jako u CitigoE iV, tak za moc nestojí. Třeba moje nejoleštěnější tlačítko je vypínač LineAsistenta, mobilní aplikace je dobrá, pokud jim zrovna nepadl Cloud (ráno vstanete a nemáte nabito, což nas..e), to si musíte počkat, až IT borci dorazí do práce (zpravidla před desátou), atd, atd, …

      u Citiga si vždy vybavím citát: Dokonalost se skládá z maličkostí, ale dokonalost není maličkost.

Pridajte komentár