Ďalšia vec, ktorá sa mohla javiť ako žart Elona Muska, sa stala skutočnosťou – „Teslaquila“ bola uvedená na trh. Aj keď nie pod týmto pôvodne avizovaným názvom. Bude tak čím zapíjať prezidentské voľby.
Opäť sa ukázalo, že aj banálne pôsobiace vyjadrenia a sľuby Elona Muska treba brať vážne. Tesla totiž v rámci svojho oficiálneho e-shopu pred niekoľkými hodinami spustila predaj alkoholického nápoja tequila pod vlastnou značkou „Tesla Tequila„.
Stojí pritom za tým prvoaprílový žart Elona Muska z roku 2018. Šéf Tesly vtedy k tweetu o krachu svoje spoločnosti pridal ďalší komentár: “Elon bol nájdený, ako sa opiera o Teslu Model 3, pričom bol obklopený fľašami “Teslaquila” a na tvári mal viditeľné stopy po slzách…“
Musk bol následne fanúšikmi vyzvaný, aby z Teslaquily urobil skutočný produkt. Na to reagoval správou, že alkoholický nápoj Teslaquila, ktorého názov je prepojením značky Tesla a tradičného mexického alkoholického nápoja tequila, sa skutočne zrealizuje.
Problémy s názvom
Tento alkoholický nápoj, ktorý sa vyrába z agáve však napokon neprišiel na trh pod avizovaným názvom Teslaquila. A to zrejme kvôli úradu, ktorý minulý rok Tesle neuznal registračnú známku. Zdá sa teda, že Tesle nepomohlo ani jej právne oddelenie, ktoré sa snažilo toto rozhodnutie zvrátiť.
Zvláštne je, že spomínaný úrad zamietol žiadosť Tesly kvôli značke liehovín – Spirit Tesla, s odôvodnením, že Teslaquila je podobný názov, ktorý by mohol zmiasť zákazníkov. Za touto značkou stojí srbský pivovar Valjevsko, ktorý pod ňou predáva napríklad slivovicu. A tak sa napokon stala z Teslaquily Tesla Tequila.
Rýchlemu vypredaniu nezabránila ani vysoká cena
Spoločnosť Tesla v rámci popisu svojho nového produktu uvádza, že ide o exkluzívny prémiový alkoholický nápoj tequila vyrobený zo 100 % agáve, ktorý zrel vo francúzskych dubových sudoch. „Prémiová“ je pritom aj fľaša (750 ml) a cena – 250 $.
Avšak ani vysoká cena nezabránila tomu, aby sa tento nie moc zmysluplný „merch“ vypredal za niekoľko hodín. Alkoholický nápoj vyrobila pre Teslu spoločnosť Nosotros Tequila, pričom o jeho plnenie sa postarala spoločnosť Speakeasy Co.
V rámci jednej objednávky bolo možné objednať max. 2 fľaše Tesla Tequily. A to len v rámci štátov USA, kde je to povolené. A zákazník musel spĺňať vekovú hranicu 21 rokov.
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Spustenie predaja symbolických šortiek Tesla spôsobilo pád e-shopu
Elon Musk spustil predaj príručného plameňometu. Za 24 hodín zarobil 2 milióny dolárov!
Tesla spustila predaj surfov. Využívajú technológie z jej elektromobilov
3 komentáre
No neviem. Teslu mám rád, ale dať zrovna 250 $ za fľašku pálenky…
Ak máš na Teslu 250 nebude tak strašne veľa. Hlavne je to zase skvelá reklama. A dôležité je koľko fliaš bolo a či budú ďalšie. Ak to bola jednorazová malá séria za pár rokov tú fľašku predas za trojnásobok.
Kupit si dve take flasky a postavit ich vedla seba by mohlo znamenat 4 roky a 4 mesiace, alebo nieco podobne. 🙁