Spoločnosť Tesla reaguje nielen na kolaps svojich servisných služieb na nórskom trhu. Predstavila totiž plány v oblasti rozširovania podpory pre svoje elektrické automobily. Tie majú priniesť zákazníkom nadštandardný komfort a predísť nórskym problémom na iných trhoch.
Nedávno sme vás informovali o veľkých problémoch zákazníkov Tesly na nórskom trhu, ktoré sa týkali servisu ich vozidiel. Tí sa sťažovali na dlhé čakacie doby na servisné služby a náhradné diely. Elon Musk na túto situáciu reagoval vyhlásením, že Nóri majú právo byť na Teslu nahnevaní, pričom dodal, že problémy so servisnými kapacitami sú v štádiu riešenia.
Tesla aktuálne vo vyhlásení pre portál Electrek popisuje vykonané opatrenia, ako aj budúce plány, týkajúce sa navyšovania servisných kapacít, doplnkových služieb a distribúcie náhradných dielov. V ňom uvádza nasledovné:
- V poslednom štvrťroku sme otvorili v Kalifornii nové distribučné centrum náhradných dielov, ktoré strojnásobilo dodacie kapacity dielov pre severoamerický trh. Aktuálne pracujeme na otvorení podobného centra v Európe, pričom očakávame rovnako pozitívny vplyv na tamojší trh.
- Na vybraných trhoch testujeme vlastnú malú sieť opravárskych dielní, ktoré sa zameriavajú na ľahké úkony. Ďalšie rozširovanie tejto siete bude realizované na základe spätnej väzby zákazníkov.
- Na základe veľkého úspechu našich mobilných servisných služieb rozširujeme ich celosvetové pokrytie z 25 na 40 %. Stane sa tak do konca roka.
Pokračovanie nižšie…
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Tesla Model S vyjde v Nórsku v konečnom dôsledku lacnejšie ako Toyota Prius
Elon Musk: “Nóri majú právo byť naštvaní na Teslu”. Tamojší trh kolabuje
Servismani Tesly prídu k vám domov na základe diagnostiky na diaľku
- Našu zákaznícku podporu rozširujeme o nových zamestnancov, čím reagujeme na zvyšujúci sa počet telefonátov, ktorý má na svedomí najmä boom okolo Tesly Model 3.
- Na trhoch s podpriemernou spokojnosťou zákazníkov s našimi službami, agresívnym spôsobom zvyšujeme servisné s podporné kapacity. Napríklad v Nórsku sme v porovnaní s minulým rokom rozšírili náš servisný tím o 30 %. Taktiež pracujeme na otvorení najväčšieho európskeho servisného strediska v Osle. Nedávny prieskum spokojnosti nórskych zákazníkov ukazuje, že naše opatrenia prinášajú pozitívne zmeny.
Zdroj titulnej fotografie: Tesla