Tesla predstavila plány, ktoré máju zabrániť budúcim servisným „katastrofám“

0

Spoločnosť Tesla reaguje nielen na kolaps svojich servisných služieb na nórskom trhu. Predstavila totiž plány v oblasti rozširovania podpory pre svoje elektrické automobily. Tie majú priniesť zákazníkom nadštandardný komfort a predísť nórskym problémom na iných trhoch.

Nedávno sme vás informovali o veľkých problémoch zákazníkov Tesly na nórskom trhu, ktoré sa týkali servisu ich vozidiel. Tí sa sťažovali na dlhé čakacie doby na servisné služby a náhradné diely. Elon Musk na túto situáciu reagoval vyhlásením, že Nóri majú právo byť na Teslu nahnevaní, pričom dodal, že problémy so servisnými kapacitami sú v štádiu riešenia.

Tesla aktuálne vo vyhlásení pre portál Electrek popisuje vykonané opatrenia, ako aj budúce plány, týkajúce sa navyšovania servisných kapacít, doplnkových služieb a distribúcie náhradných dielov. V ňom uvádza nasledovné:

  • V poslednom štvrťroku sme otvorili v Kalifornii nové distribučné centrum náhradných dielov, ktoré strojnásobilo dodacie kapacity dielov pre severoamerický trh. Aktuálne pracujeme na otvorení podobného centra v Európe, pričom očakávame rovnako pozitívny vplyv na tamojší trh.
  • Na vybraných trhoch testujeme vlastnú malú sieť opravárskych dielní, ktoré sa zameriavajú na ľahké úkony. Ďalšie rozširovanie tejto siete bude realizované na základe spätnej väzby zákazníkov.
  • Na základe veľkého úspechu našich mobilných servisných služieb rozširujeme ich celosvetové pokrytie  z 25 na 40 %. Stane sa tak do konca roka.

Pokračovanie nižšie…

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Tesla Model S vyjde v Nórsku v konečnom dôsledku lacnejšie ako Toyota Prius
Elon Musk: “Nóri majú právo byť naštvaní na Teslu”. Tamojší trh kolabuje
Servismani Tesly prídu k vám domov na základe diagnostiky na diaľku

  • Našu zákaznícku podporu rozširujeme o nových zamestnancov, čím reagujeme na zvyšujúci sa počet telefonátov, ktorý má na svedomí najmä boom okolo Tesly Model 3.
  • Na trhoch s podpriemernou spokojnosťou zákazníkov s našimi službami, agresívnym spôsobom zvyšujeme servisné s podporné kapacity. Napríklad v Nórsku sme v porovnaní s minulým rokom rozšírili náš servisný tím o 30 %. Taktiež pracujeme na otvorení najväčšieho európskeho servisného strediska v Osle. Nedávny prieskum spokojnosti nórskych zákazníkov ukazuje, že naše opatrenia prinášajú pozitívne zmeny.

Zdroj titulnej fotografie: Tesla

tesla magazin zdielanie

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Pridajte komentár