Nová Tesla Roadster spozorovaná a odfotografovaná v rámci bežnej premávky

1

Po dvoch mesiacoch od obrovského prekvapenia v podobe neočakávaného predstavenia modelu Tesla Roadster druhej generácie sme sa konečne dočkali nových záberov. A to rovno z “voľnej prírody”. 🙂

Chris Finck z Malibu a jeho priateľ Justin  mali veľké šťastie, keď sa im do cesty “postavil” najrýchlejšie akcelerujúci automobil sveta, ktorý sa dostane do sériovej výroby v roku 2020. 60 míľ za hodinu (97 km/h) pokorí len za 1,9 sekundy, čím prekoná aj mnohé monoposty F1. To však nie je jediný extrémny údaj, ktorý sa spája s týmto hyperšportom. Jeho špecifikácie nájdete v našom podrobnom článku Tesla Roadster: Všetko, čo potrebujete vedieť o 2. generácii.

Žiaľ okolnosti, za ktorých sa podarilo zhotoviť prezentované fotografie, až tak šťastné neboli. Tesla Roadster 2 totiž zostala stáť v strede cesty. Za jej volantom bol navyše Franz von Holzhausen – šéfdizajnér Tesly, ktorý tento model navrhol. S najväčšou pravdepodobnosťou sa tak nejednalo o testovaciu jazdu, keďže Franz sa pár hodím pred zverejnením týchto fotografií z “voľnej prírody”, prezentoval cez Twitter profesionálnou fotografiou Roadstera počas jazdy.

SÚVISIACE ČLÁNKY: 
Nebol to vtip, Tesla Roadster skutočne poletí do vesmíru | FOTO

Roaster tak absolvoval nové fotenie, veríme preto, že už čoskoro sa dočkáme aj ďalších nových oficiálnych fotografií z dielne Tesly. Fotografie Chrisa Fincka však neostali bez povšimnutia ani zo strany výrobcu. Ten sa na ich adresu prezentoval vyjadrením, že vozidlo nebolo pokazené a bolo schopné následnej jazdy. Nie je však jasné, prečo ostalo stáť v strede cesty.

tesla roadster 2 fotografie

Ak sa aj jednalo o nejakú poruchu, určite nemožno hovoriť o “hanbe”. Veď ide o prvotný prototyp, ktorý bude slúžiť aj na odhaľovanie nedostatkov a chýb.

Zdroj: electrek.co, titulná fotografia: Chris Finck

tesla magazin zdielanie

Share.

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Jeden komentár

  1. Auto krásne nádherný dizajn, Ale je tu veľké ale…! je to auto tak povediac na baterky, z toho plynie že je závislé na nabíjacie stanice a to nie hocijaké…! pretože do týchto staníc musí prúdiť veľké množstvo el. energie a nabíjanie s fyzikálneho hľadiska, by malo biť časovo také, aby neznižovalo kondíciu batériového aparátu a tak vlastne aj životnosť tohoto celku!!! Keď som sa zmienil o energii do týchto staníc, tá určite nie je zadarmo, treba ju vyrobiť a o tom sa nikde nepíše, že za akých okolnosti, keď nám je veľmi dobre známe že, pri náhrade týchto vozidiel za klasické, dôjde k obrovskému dopytu po el. energie !!! ak sa bude vyrábať tak ako je tomu doposiaľ, tak sa vlastne nič nevyriešilo, ale naopak vzniknú ďalšie problémy !!!!

Pridajte komentár

O NÁS / REKLAMA / SPOLUPRÁCA / KONTAKT / PODMIENKY POUŽÍVANIA    Copyright © 2016 - 2017 TeslaMagazín.sk     Sledujte nás aj cez sociálne siete  

 Staňte sa fanúšikom Tesla Motors, elektromobility a inovácií

Upozornite ma raz týždenne na najzaujímavejšie články

 

Odoslané!