Nová Tesla Roadster spozorovaná a odfotografovaná v rámci bežnej premávky

1

Po dvoch mesiacoch od obrovského prekvapenia v podobe neočakávaného predstavenia modelu Tesla Roadster druhej generácie sme sa konečne dočkali nových záberov. A to rovno z “voľnej prírody”. 🙂

Chris Finck z Malibu a jeho priateľ Justin  mali veľké šťastie, keď sa im do cesty “postavil” najrýchlejšie akcelerujúci automobil sveta, ktorý sa dostane do sériovej výroby v roku 2020. 60 míľ za hodinu (97 km/h) pokorí len za 1,9 sekundy, čím prekoná aj mnohé monoposty F1. To však nie je jediný extrémny údaj, ktorý sa spája s týmto hyperšportom. Jeho špecifikácie nájdete v našom podrobnom článku Tesla Roadster: Všetko, čo potrebujete vedieť o 2. generácii.

Žiaľ okolnosti, za ktorých sa podarilo zhotoviť prezentované fotografie, až tak šťastné neboli. Tesla Roadster 2 totiž zostala stáť v strede cesty. Za jej volantom bol navyše Franz von Holzhausen – šéfdizajnér Tesly, ktorý tento model navrhol. S najväčšou pravdepodobnosťou sa tak nejednalo o testovaciu jazdu, keďže Franz sa pár hodím pred zverejnením týchto fotografií z “voľnej prírody”, prezentoval cez Twitter profesionálnou fotografiou Roadstera počas jazdy.

SÚVISIACE ČLÁNKY: 
Nebol to vtip, Tesla Roadster skutočne poletí do vesmíru | FOTO

Roaster tak absolvoval nové fotenie, veríme preto, že už čoskoro sa dočkáme aj ďalších nových oficiálnych fotografií z dielne Tesly. Fotografie Chrisa Fincka však neostali bez povšimnutia ani zo strany výrobcu. Ten sa na ich adresu prezentoval vyjadrením, že vozidlo nebolo pokazené a bolo schopné následnej jazdy. Nie je však jasné, prečo ostalo stáť v strede cesty.

tesla roadster 2 fotografie

Ak sa aj jednalo o nejakú poruchu, určite nemožno hovoriť o “hanbe”. Veď ide o prvotný prototyp, ktorý bude slúžiť aj na odhaľovanie nedostatkov a chýb.

Zdroj: electrek.co, titulná fotografia: Chris Finck

tesla magazin zdielanie

Share.

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Jeden komentár

  1. Auto krásne nádherný dizajn, Ale je tu veľké ale…! je to auto tak povediac na baterky, z toho plynie že je závislé na nabíjacie stanice a to nie hocijaké…! pretože do týchto staníc musí prúdiť veľké množstvo el. energie a nabíjanie s fyzikálneho hľadiska, by malo biť časovo také, aby neznižovalo kondíciu batériového aparátu a tak vlastne aj životnosť tohoto celku!!! Keď som sa zmienil o energii do týchto staníc, tá určite nie je zadarmo, treba ju vyrobiť a o tom sa nikde nepíše, že za akých okolnosti, keď nám je veľmi dobre známe že, pri náhrade týchto vozidiel za klasické, dôjde k obrovskému dopytu po el. energie !!! ak sa bude vyrábať tak ako je tomu doposiaľ, tak sa vlastne nič nevyriešilo, ale naopak vzniknú ďalšie problémy !!!!

Pridajte komentár

 Staňte sa fanúšikom Tesla Motors, elektromobility a inovácií

Upozornite ma raz týždenne na najzaujímavejšie články

 

Odoslané!