6 reklám, v ktorých majú konkurenčné automobilky „narážky“ na Teslu

0

Výnimočnosť Tesly spočíva aj v tom, že ako jediná „automobilka“ neinvestuje do reklamy svojich vozidiel. Veď na čo aj, o jej publicitu sa starajú rôzne média či fanúšikovia, vrátane celebrít, dobrovoľne. Tesla sa však objavuje v reklamách svojich konkurentov, ktorí sa snažia priživiť na jej úspechu alebo poukázať na jej slabiny.

Cadillac vs. Tesla Autopilot

Najnovšie sa objavuje Tesla v reklame automobilky Cadillac, konkrétne Model S. Tá propaguje svoj nový systém čiastočne „autonómneho“ riadenia v diaľničnej premávke. Doslova hovorí o „prvom hands-free systéme riadenia pre diaľnice“. Tým naráža na systém Tesla Autopilot, ktorý umožňuje „hands-free“ riadenie „len“ na 2 minúty. Potom vyzve vodiča, aby sa na niekoľko sekúnd dotkol volantu. Jedná sa o bezpečnostné opatrenie, ktoré má vodiča udržať v strehu. Dá sa to však obísť…

Škoda vs. vesmírny Roadster

Spoločnosť SpaceX prostredníctvom svojej rakety Falcon Heavy vypustila do vesmíru elektromobil Tesla Roadster. Jeho má pritom smerovať k Marsu. No a celú túto misiu sa rozhodla automobilka Škoda “sparodovať” v reklame na model Superb.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Fanúšikovské VIDEO: Nikola Tesla za volantom Tesly Model S
Tesla vypočula 10-ročnú školáčku a vyhlasuje súťaž o najlepšie reklamné video
Elektromobily Tesla Model 3 sú v Európe dostupné v rámci „šedého“ trhu. Koľko stoja?

Hyundai vs. Tesla

Nie je tomu tak dávno, čo Hyundai predstavil prvé kompaktné elektrické SUV, ktoré bude už čoskoro dostupné na európskom trhu. A to sa snaží využiť v rámci svojej reklamnej kampane. Na billboardoch propaguje model Hyundai Kona Electric so „šteklivým“ nápisom „Your Tourn, Elon“ (Elon, si na rade). Tým naráža na avizované kompaktné SUV Tesla Model Y, ktorého podobu zatiaľ nepoznáme a ktoré by sa malo dostať do výroby v roku 2020.

hyundai vs tesla elon musk billboard

Zdroj: Electrek

Audi vs. Elon

Automobilka Audi použila meno generálneho riaditeľa spoločnosti Tesla, Elona Muska, v slovnej hračke „Musk-Have“. Tá bola súčasťou billboardov prezentujúcich budúceho konkurenta Tesly Model X, Audi e-tron Sportback. Jedná sa o pomerne dôvtipnú konverziu slovného spojenia „must have“ (musieť mať).

audi vs tesla elon musk billboard

Zdroj: hybridcars.com

Nissan vs. Tesla Model 3

Nissan sa do Tesly“ pustil“ necelé 2 mesiace po prestavení prototypu Modelu 3, a to dosť agresívne. V jeho reklamnej kampani na model Leaf 1.generácie sa uvádzalo nasledovné:

  • „Žiadne rezervácie pre získanie elektrického automobilu…“
  • „Prečo čakať, keď môžete jazdiť na elektrickom Leafe už teraz.“
  • „A prečo platiť rezervačný poplatok 1 000 (x), keď môžete dostať späť 4 000 (x) a najlepší dojazd v triede.“
nissan vs tesla model 3

Zdroj: Electrek

BMW vs. Tesla Model 3

O získanie držiteľov rezervácií na Teslu Model 3 sa po Nissane pokúsila aj automobilka BMW. Vo svojom 30-sekundovom spote totiž nabáda na kúpu plug-in hybridného modelu BMW 330e. Dôvodom má byť jeho okamžitá dostupnosť. Žiaľ, toto video už nie je dnes k dispozícii. Bavorská automobilka si zrejme uvedomila, že to bol krok vedľa, keďže sa jedná o značne rozdielné vozidlá.

Zdroje: Electrek, 2, 3, 4, 5, titulný (ilustračný) obrázok: mediakix.com

tesla magazin zdielanie

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Pridajte komentár