Tesla vypočula 10-ročnú školáčku a vyhlasuje súťaž o najlepšie reklamné video

1

10-ročná Američanka Bria Loveday mala v rámci školského projektu napísať ľubovolnej firme pripomienku, nápad či sťažnosť. Bria si vybrala spoločnosť Tesla, ktorej navrhla zorganizovanie súťaže o najlepšiu fanúšikovskú reklamu propagujúcu produkty značky Tesla.

Jej otec list „akceleroval“ prepísaním na Twitter Elona Muska. A odpoveď na seba nenechala dlho čakať. Elon za „dopis“ poďakoval a napísal, že tak urobia. Za necelý týždeň Tesla spustila oficiálnu súťaž pod názvom Project Loveday, tzn. pod menom autorky nápadu.

bria loveday

10-ročná autorka súťaže Bria Loveday. Zdroj: motor1.com

Pripomíname, že Tesla nepropaguje svoje produkty prostredníctvom reklamných teaserov. Z tohto dôvodu vzniklo množstvo fanúšikovských videí, pričom mnohé z nich sú profesionálnej kvality. Tie najlepšie sme pre vás vybrali v rámci článku Fanúšikovské VIDEO: Nikola Tesla za volantom Tesly Model S.

 

Podmienky súťaže „Project Loveday“

Do súťaže je možné prihlásiť vlastné propagačné video, ktoré nesmie byť dlhšie ako 90 sekúnd. Jeho tematika musí byť relevantná k produktom značky Tesla či Tesla Solar (SolarCity) alebo nabádať k prechodu na obnoviteľné zdroje elektrickej energie. Registráciu je nutné uskutočniť do 8. mája 2017.

V prípade využitia výrazových prostriedkov, musí byť video natočené v angličtine, resp. musí obsahovať anglické titulky. Taktiež musí byť prístupné všetkým vekovým kategóriám a súťažiaci musí mať minimálne 18 rokov alebo súhlas od rodičov.

Video je možné nahrať jednoducho prostredníctvom stránky súťaže, čím sa zároveň do súťaže oficiálne zaregistrujete.

tesla project loveday registracia

Zdroj: Tesla

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Fanúšikovské VIDEO: Nikola Tesla za volantom Tesly Model S
„Špionážne“ video: Tesla Model 3 v oficiálne nezverejnených teaseroch

 

Hlavnou výhrou pozvánka na Grand Opening

Zamestnanci spoločnosti Tesla vyberú 10 najlepších videí, a to na základe ich originality, kreativity, zábavnosti a relevantnosti k zadaným témam. Tieto videá Tesla nazdieľa na svoje sociálne siete.

Z nich potom vyberie 3 najlepšie videá, ktorých autorov, spolu s absolútnym víťazom, vyhlási 22. mája 2017. Tieto videá sa dočkajú ďalšej propagácie, pričom autor najlepšieho spotu získa pozvánku pre 2 osoby na tzv. Grand Opening, kde Tesla predstaví svoj kľúčový produkt. Môže sa tak jednať o predstavenie Tesly Model 3. Tesla výhercovi preplatí aj cestovné a ubytovacie náklady.

Zdroj: Tesla, titulný obrázok: Sam O’Hare cez Vimeo

tesla magazin zdielanie

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |