Slovensko je jediná krajina v regióne, kde spoločnosť Tesla nemá svoje zastúpenie, a teda ani „Tesla Store„, čo je showroom, resp. predajňa. Cenou útechy tak môže byť ďalší „store“, ktorý zdá sa Tesla chystá v Brne. Patril by tak k najbližším okolitým lokalitám.
Ešte v roku 2020 nám dali nádej ohľadom prvého Tesla Store, resp. predajne/showroomu, ako aj servisu v SR, správy od slovenského Tesla Clubu. Ten vtedy informoval, že tieto záležitosti s Teslou intenzívne komunikuje. Problémom mal byť malý trh, resp. nedostatočný počet elektromobilov Tesla na Slovensku, ale Tesla Club naznačil, že v tomto smere by sa mohli veci pohnúť. Viac informácií sme sa mali dozvedieť neskôr.
Žiaľ, aspoň my sme v tejto veci doteraz nezaregistrovali posun. Ďalší krok v rámci budovania zázemia spoločnosti Tesla však zrejme zažije Česko. Viacerí používatelia soc. sietí totiž upozornili na pracovné ponuky, ktoré zdá sa súvisia s novým Tesla Store v Brne. Ide pritom o pozície „Vedúci predajne“ a „Poradca predaja„.
„Tesla Store Brno“ by tak bola predajňa, ktorá sa nachádza najbližšie k časti severozápadu Slovenska. A zároveň podstatne bližšou predajňou pre všetkých zo Slovenska, v porovnaní s aktuálne jediným českým showroomom Tesly, ktorý sa nachádza v Prahe. Ďalšie z najbližších možností pre Slovákov v rámci nášho regiónu sa nachádzajú vo Viedni a Budapešti, prípadne v Krakove. Tento druhý poľský showroom je však „len“ tzv. „pop-up galériou“.
Potešil by aj nový servis
Zvedaví sme aj na to, či bude súčasťou možného brnenského centra aj servis. Ten by určite potešil súčasných a zrejme aj budúcich majiteľov elektromobilov Tesla zo Slovenska. Čo sa týka samotnej predajne, tá by mohla byť pre Slovákov prínosom napr. z hľadiska testovacích jázd a poradenstva v príbuznom jazyku. V prípade možných objednávok treba mať na pamäti, že ceny v rámci českého zastúpenia spoločnosti Tesla nepatria k najnižším.
Každopádne nám neostáva nič iné, ako prípadný druhý český Tesla Store či servis považovať za obohatenie ekosystému spoločnosti Tesla v našom regióne, kým čakáme na prvý vlastný. Čakanie nám pritom môže z časti „spestriť“ výstavba nových nabíjacích staníc Tesla Supercharger, ktoré sa plánujú v rámci Trenčína a najnovšie aj Žiliny. Tie by tak doplnili stanice v Bratislave, Liptovskom Mikuláši, Košiciach a pri Zvolene (Sielnica).
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Tesla opäť zlacňuje svoje elektromobily. Aj v rámci slovenského konfigurátora
Mobilný servis Tesly CZ pre Slovákov je spustený. Aké úkony poskytuje?
Hlasujte, kde majú vyrásť nové nabíjacie stanice Tesla Supercharger
ODBER NOVINIEK
24 komentárov
Chápem, že Slovensko nie je na strategickej mape TESLY v popredí! Neviem pritom, či niekto chápe, že aj keby bol showroom, servis a dva superchargery TESLY v mojom meste, žiadnu Teslu by som si nekúpil! Nie som proti Tesle zaujatý, obdivujem, čo Elon s Teslou, ale aj inak dokázal, ale ja mám sám pre seba viacero racionálnych dôvodov, prečo by som sa pre Teslu pri kúpe BEV nerozhodol! Ďakujem pritom všetkým, ktorí môjmu postoju rozumejú, alebo ho aspoň tolerujú!
a preco si myslis, ze to tu niekoho to zaujima?
mas tie dovody sam pre seba tak si ich nechaj… asi to budu pekne kraviny, ked ich radsej nenapises… a mozno je to tak aj lepsie… pre teba, aj pre nas…
Vidím, že závidíš ak má niekto názor, a neprezradí ti všetko ….
Je to debil (IQ 50 až 69), netreba mu venovať pozornosť. Týchto je percentuálne najviac. Tajomní, ktorí Ti neprezradia prečo to nechcú, ale nemôžu to prezradiť pretože stratia svoju tajomnosť…
Neviem kto si, čo si, ale neznesieš ak ti niekto iný nezavesí všetko na nos! Bojuješ s vlastnými démonmi! ……
Kym tu nebude Tesla stroe a servis tak na SK predaj ani radpidne neporastie. Bohati fanusici ktori kvoli Tesle aj cez plot skocia si uz kupili, ak znizia ceny este zopar chudobnejsi funs si kupi, 🙂 Ostatni pockaju na predajnu+servis v strede SK niekde BB,RK,LM. Na zapade SK netreba ked maju Wien/Prahu/Krakow blizko.
Máš pravdu, treba myslieť aj na praktické stranky pri užívaní auta, a nie len auta! Ja mám napr. len po ceste z domu do práce 2 značkové a tri neznačkové servisy a 4 čerpacie stanice. Potom sa ťažko presedláva na elektro …..
My sme kúpili do firmy ako prvý BEV ev6 kvôli blízkosti servisu, čo spätné hodnotím ako vážnu chybu, lebo servis je blízko ale diely nemajú žiadne a na objednané sa čaká niekoľko mesiacov… Do servisu má objednávali na bežnú prehliadku mesiac a keď som tam prišiel, tak už som mal o tisíc km najazdených viacej a vtedy vám padá predĺžená záruka… Za to že vymenite vzduchový filter klimatizácie o chvíľu neskôr… Proste celé zle
Čo to máš za BEV ?
Zbav sa ho – navrhnem Ti férovú cenu za ten šrot…
Ozvi sa mi, mám vážny záujem o kúpu a ty si to vo firme daj do nákladov a straty…
Kecá, nevšímaj si ho !!!!
Je to zlé, ak sa niekto takto sklame v kvalite služieb !!! Mali by sa aj ostatní zamyslieť a preveriť si, ako tie existujúce „elektroservisy“ v reáli fungujú! Dobré vedieť !!!!!
Chcel som len povedať, že blízkosť servisu už ako výhodu nejakej značky nepovažujem a radšej uprednostnim normálnu servisnú politiku výrobcu a veľkosť výroby ( väčšia dostupnosť náhradných dielov). Inak s bev veľmi spokojný,, za rovnaký peniaz sme mali predtým „slimáka“ od lexusu…
to chodis denne do servisu ze ho potrebujes mat tak blizko? Mam Teslu 2 roky a na servis som ani nepomyslel. Drviva vacsina ludi ide na servis tesne pred dovrsenim 4 roku, ked konci zaruka na auto a je vhodne nechat si skontrolovat a pripadne nechat opravit/vymenit potrebne diely v zaruke. A to sa raz za 4 roky da absolvovat v pohode aj 200-300 km od domova. Tesla je v tomto bezkonkurencna, oni nenutia ludi chodit zbytocne do servisu – co je vysada prehistorickych automobiliek fungujucich na principe nenazranych dilerov, ktori potrebuju zarabat na tom, ze sa raz do roka pozru na auto. A inak na Slovensku davno mame paradny (zatial) neautorizovany servis v Badine pri B.Bystrici, kde chodi vela spokojnych Teslakov. Mozno z neho casom bude aj oficialny.
Keď to tu niekto nezaujato číta, tak si musí pripadať, že Tesla je dokonalý výrobok, ktorý nemá žiadnu chybu, a preto je autorizovaný servis zbytočný. Jazdil som mnohými automobilmi s cenou od 10 – 100.000 EURO, od rôznych výrobcov, ale aj pri tých najdrahších modeloch sa občas stalo, že niekde niečo fungovalo neštandardne, prípadne vydávalo nežiadúce zvuky. V takýchto prípadoch mi príde autorizovaný servis v blízkosti bydliska ako veľmi dobrá možnosť.
Tak teraz neviem, buď Tesla vyrába dokonalé výrobky, pri ktorých postačí navštíviť servis až pred koncom uplynutia záruky, alebo je väčšina majiteľov nenáročná a prípadné nedostatky nerieši. Pri obstarávacej cene viac ako 50.000 EURO by ma asi takéto detaily dosť hnevali.
Máš pravdu, treba zvažovať aj praktické stránky prevádzky auta, ale to niektorých irituje, lebo „medveď“ !!! 🙂 No čo u s nimi!!!
B je spravne, ak sa maju trepat 500+km do servisu tak sa na rozne vady nebraniace jazde vykaslu, alebo opravia svojpomocne. Lebo ved aj tak jednoduchsie mechanicke veci Tesle-seris riesi sposobom ze strcia majitelovi dieli do ruky s tym ze nech si vymeni sam, alebo nech caka mesiac kym pride na rad. 🙂
ABC je šťastný majiteľ Tesly, lebo je spokojný s tým čo má! Tesla mu dobre slúži, a ani 200-300 km do servisu neprekáža! To je dobrý Tesla-zákazník !!!
Iba debil (IQ 50 až 69) si kupuje auto kôli blízkosti servisu.
U mňa má auto splĺňať hlavne dôležitejšie úlohy ako servis.
Mimochodom, Tesla sa do servisu sama objedná a neobťažuje ma…
Ak chceš dopravu kôli servisu, kúp si napr. živého koňa…
S Mercedesom som chodil 175km do servisu, ale suhlasim, ze je lepsie mat servis po ruke, ked tam musim chodit pomaly kazde dva mesiace.
S Teslou to mam teraz 70km a za dva a pol roka som bol 2x. Som stastny majitel Tesly 😉
„len po ceste z domu do práce 2 značkové a tri neznačkové servisy a 4 čerpacie stanice.“
takze si kupujes auto podla toho, aky servis mas pod oknom? :D:D
p.s. predstav si, ze uz teraz mam tych mojich „cerpaciek“ viac, ako je tych tvojich. skoro pri kazdom obchodnom centre, alebo urade. To sa potom tazko vracia k smradlavym pistoliam. 😉
To je pravda, malý trh je aj preto, že nie je značkovy servis a predajňa a predajňa nie je pre malý trh.. Dokonalý bludný kruh
Taká je realita! Kto chce Teslu, musí s tým počítať, aby nebol sklamaný !!!
Doviezol som i3 2021 a bol som rád, že som sa ho po pol roku zbavil. Elektro auto je kravina, radšej Hybrid.