Čo „nenávidí“ James May (ex Top Gear) na svojej Tesle Model S?

7

Jamesa Maya, ktorý sa preslávil ako jedna z kultových postáv relácie Top Gear, očarila Tesla Model S počas testovania natoľko, že si ju kúpil. Nedávno však uverejnil video, v ktorom upozornil na veci, ktoré na svojej Tesle „nenávidí“.

Samozrejme, nič nie je dokonalé. A podľa Jamesa Maya to platí aj pre jeho elektromobil Tesla Model S 100D. Zrejme najväčší detailista z najobľúbenejšej trojice kultovej relácie Top Gear, ktorý neskôr so svojimi kolegami pracoval na podobne zameranom seriáli The Gran Tour, sa podelil o veci, ktoré mu na jeho inak obľúbenom elektromobile prekážajú.

Vo videu zverejnenom cez kanál DriveTribe uvádza, že automaticky vysúvateľné kľučky nepracujú vždy tak, ako majú a musí im pomôcť. Tiež mu veľmi prekáža, že automatický vypínací systém Modelu S sa aktivuje asi 30 sekúnd po upustení vozidla, čo je otravné, napr. keď odídete otvoriť bránu, pretože následne je potrebné opätovné zapnutie. Tento problém sa však dá podľa komentárov pod jeho videom vyriešiť, a to vypnutím úsporného režimu.

Mayovi sa tiež nepáči, že veko batožinového priestoru vydáva pri zatváraní hlasný zvuk. Chápe síce, že je tomu tak pravdepodobne kvôli bezpečnosti, hluk však má byť dostatočný na to, aby ráno zobudil susedov. Jeden z najznámejších automobilových kritikov tiež nie je spokojný s dizajnom označenia jeho vozidla „Model S 100D“, ktoré sa nachádza v zadnej časti.

Avšak podstatne nepríjemnejší je pre neho zrejme zvuk, ktorý občas začuje v oblasti zadného zavesenia kolies. Ten by totiž podľa neho mohol naznačovať opotrebované puzdro alebo hnací hriadeľ.

James May ale záverom dodal, že na svojej Tesle Model S 100D miluje 2 837 vecí. To samozrejme treba brať s rezervou, zrejme to však naznačuje, že je s vozidlom celkovo veľmi spokojný.

Zdroj: Teslarati

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Top Gear: Teslu Model 3 chcete, pretože je lepšia vo všetkých smeroch
Jeremy Clarkson z Top Gear otestoval Teslu Model X. Čo na ňu hovorí?
James May si kúpil Teslu Model S: „Je to iba auto“

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

7 komentárov

  1. Ťažko posúdiť, nikdy som nepočul divné zvuky z Tesly. Ale ako reklama je to celkom dobré. Najprv zaujmem tým, že pohaním vysúvateľné kľučky, samovypínateľný systém a neviem čo všetko (v podstate drobnosti) a nakoniec de facto vyhlásim, „že som s vozidlom celkovo veľmi spokojný“.
    Celkom dobré!

  2. 90% článkov na tomto Teslamagazine pojednáva buď o malých autách,alebo o drahých autách okolo 40 až 60-tisíc eur.Tento stav už trvá najmenej jeden rok!!!Z toho vyplýva,že zatial elektromobilita neni určená pre 80% radových občanov ale bohužial bohatšie vrstvy obyvatelov.To je normálne,to je všetko v poriadku!!!?Kedy konečne príde na európsky trh normálny elektromobil za DOSTUPNÚ cenu pre najmenej 80% obyvatelov európy???! DOČKÁME SA NIEKEDY???

    • Jozef, máš v podstate tri možnosti (ako sám píšeš):
      1. budeš sa voziť na malom aute,
      2. alebo musíš zbohatnúť,
      3. alebo si jednoducho počkáš!

      Alebo si to proste skombinuj:
      Trochu pošetri, trochu sa uskromni s veľkosťou a za chvíľu ho tam máš!
      Aké jednoduché, Jozef!

  3. Toto je dosť hlúpa odpoveď.Neriešme moju osobu ale riešime celkovú situáciu na trhu s elektromobilmi.To je ako amalka a decimalka.Normálny obča,ktorý má rodinu,si nekúpi malé auto.A ešte raz,nejedná sa o nejaký malý zanedbatelný cenový rozdiel.Súčastné ceny spalovacích aut strednej velkosti sa pohybujú od 8 do 15-tisíc eur a je tam bohatý výber značiek.Súčastný výber elektroaut je tak ako som uviedol v predošlom članku a je to NENORMÁLNY stav.To je holý fakt a nezaťahujte tam moju osobu.Pochopil???

    • Tých 80 % ľudí čo spomínaš si na Slovensku nekupuje nové ani autá so spaľovacím motorom, tak neviem čo riešiš. Nové autá kupujú firmy, alebo jednotlivci na svoje 1-osobové s.r.o. Drvivá väčšina súkromných osôb si kupuje jazdenky. A svoje sťažnosti o výbere posuň automobilkám, ale tam asi nepochodíš. Ono investície dané do zdokonaľovania spaľovacích motorov sa im musia aspoň čiastočne vrátiť, takže alektromobily sa budú presadzovať len natoľko, nakoľko na to bude tlačiť legislatíva krajín.

  4. Presne tak elektricke auta su dost predrazene koniec koncov si elektrinu musime predplatit co je smutne a kedze peniazkov nieje na rozhadzovanie treba zobudit konkurenciu

Pridajte komentár