Tesla rozširuje servisné služby až k vám domov

0

Testovanie výrobných liniek na veľkovýrobu Modelu 3, odštartovalo nedávno. Plány Tesly odhaľujú sériovú výrobu základného modelu v objeme 5 000 vozidiel týždenne už koncom tohto roka. Na svoj elektromobil dnes trpezlivo čaká vyše 400 000 záujemcov. Po spustení predaja sa tak logicky očakávať oveľa vyšší dopyt po servisných službách. Spoločnosť zo Silicon Valley, preto musí myslieť na to, ako uspokojí svojich budúcich zákazníkov aj po tejto stránke.

 

Viac áut, viac mobilných servisov

Tesla nedávno zaviedla nové servisné balíky, v rámci ktorých ponúka viac služieb. Napriek tomu že elektromobily nie sú náročné na údržbu a servisné prehliadky sú pre vozidlá Tesla dobrovoľné, majitelia často využívajú predplatené balíky na výmenu spotrebných dielov, ako napr. filter v kabíne, stierače, batéria v kľúči a pod. Z tohto dôvodu vznikajú na mnohých trhoch, ktoré nemajú dostatočnú kapacitu servisných centier, pomerne dlhé čakacie doby.

Zatiaľ, čo Tesla úspešne pokračuje vo vývoji elektromobilov, nezabúda ani na budúcich majiteľov Tesly Model 3, ktorým plánuje uľahčiť jeho údržbu. A tým nemyslí budovanie ďalších servisných stredísk podľa stúpajúceho počtu vyrobených kusov. Namiesto toho spoločnosť expanduje v rámci mobilných servisných služieb, pretože viac ako 80 % opráv je jednoduchých a zvládnuteľných mimo dielne.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Tesla zavádza nové servisné balíky: viac služieb za viac peňazí

Mobilný servis bude zahŕňať vyslanie technických pracovníkov k majiteľovi elektromobilu, kde sa vykonajú potrebné opravy. Ak ale medzičasom odídete do práce, po ukončení prác vám auto dovezú pred vašu kanceláriu.

tesla ranger

Zdroj: Tesla

 

Čakacia doba menej ako 1 deň

Majitelia sa tak nemusia báť dlhej čakacej doby na objednaný servis. Tesla už teraz hovorí o veľkom navýšení servisných kapacít:

„Stále pokračujeme vo vylepšovaní služieb. V štvrtom štvrťroku 2016 sme skrátili čakaciu dobu o 25 % a do konca tohto roka by sa mal zvýšiť počet vykonaných servisov o 45 % oproti tretiemu štvrťroku minulého roka. V skutočnosti sme na dobrej ceste k zníženiu globálnej priemernej čakacej doby na servis vozidiel na menej ako jeden deň, na konci marca 2017.“

Tesla ponúka mobilný servis už od roku 2009, kedy začala s predajom svojho prvého modelu Tesla Roadster. Spoločnosť postupne rozširuje ponuku mobilného servisu pre vlajkovú loď – Model S, ktorý sa dá objednať pomocou voliteľného programu Tesla Ranger Service.

Zdroj: teslarati.com

tesla magazin zdielanie

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Som z Revúcej a študujem na Prvom slovenskom literárnom gymnáziu. Moje záľuby sú: šport - najradšej sa chodím lyžovať a v lete hrám volejbal, pes - cvičím nášho domáceho miláčika a chodím s ním na prechádzky, autá - autá sú môj život už od malička, nedávno k ním pribudli aj motorky a zaujíma ma rozvoj elektromobility na Slovensku.

Pridajte komentár