Tesla robí všetko preto, aby zmiernila dopady nového koronavírusu na svoje podnikanie a služby. Dôkazom je aj upgrade mobilnej servisnej služby „Tesla Ranger“ na „No Touch Service“ a tiež procesu odovzdávania vozidiel zákazníkom. Využíva pritom digitálne technológie, aby mohlo všetko prebehnúť „bezdotykovo“.
Mobilné servisné služby, v rámci ktorých príde servisný tím Tesly k vám domov či do práce, sa teší veľkej obľube a spokojnosti zákazníkov. Preto Tesla túto svoju službu neustále rozširuje. No a teraz reaguje na aktuálnu situáciu a svoje mobilné služby prispôsobuje tak, aby minimalizovala riziko šírenia ochorenia COVID-19.
„No Touch Service“
Portál Electrek informuje, že Alex Ganivet-Boileau, ktorý je majiteľom Tesly Model 3, obdržal e-mail od servisného technika Tesly, ktorý ho informoval o plánovanom „bezdotykovom“ servisnom výjazde („No Touch Service“).
V e-maile sa tiež uvádza, že nová služba je súčasťou preventívnych opatrení proti šíreniu nového koronavírusu, pričom v rámci nej nedochádza k žiadnemu priamemu kontaktu medzi servisným technikom a zákazníkom. Všetko totiž prebieha bez prítomnosti zákazníka.
Ten musí zabezpečiť len dobrú dostupnosť vozidla, napr. nechať ho na príjazdovej ceste, či otvoriť garáž a po príchode technika odomknúť svoje vozidlo na diaľku prostredníctvom mobilnej aplikácie. Tesla tiež informuje, že ak bude potrebné za služby zaplatiť, po vykonaní servisu zákazníkovi zavolá a vyzve ho, aby uskutočnil platbu cez telefón alebo svoju zákaznícku aplikáciu.
Dodáva, že po dokončení servisných úkonov, vyčistí všetky povrchy, s ktorými prišiel technik do kontaktu, vozidlo zatvorí a upozorní zákazníka, že je všetko hotové. Alex Ganivet-Boilea hovorí, že servisný technik ho vyzval, aby prišiel vozidlo po dokončení skontrolovať. Neustále pritom pripomínal, aby si udržiaval potrebný odstup 12 stôp, resp. 3,66 m (interné nariadenie).
Aj „bezdotykové“ odovzdávanie áut
Spoločnosť Tesla zaviedla podobné opatrenia aj v prípade odovzdávania elektromobilov svojim zákazníkom. To pritom môže prehnúť bez akéhokoľvek kontaktu.
Tesla totiž prostredníctvom aplikácie vozidlo otvorí, pričom si zákazník môže svoje nové vozidlo skontrolovať a následne vlastným perom podpísať potrebné dokumenty, ktoré nájde v jeho interiéri. Tie potom uloží do pripravenej schránky, informuje Green Car Reports.
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Tesly si samodiagnostikujú problém a automaticky predobjednajú náhradné diely
Tesla pozastaví produkciu áut v USA. Začne vyrábať pľúcne ventilátory, ak bude treba
Tesla vydala návod, „urob si sám“, k základným servisným úkonom