Škoda predstavila štúdiu 7-miestneho elektromobilu s dojazdom cez 600 km a novú firemnú identitu

11

Škoda v rámci stratégie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 predstavila štúdiu jedného z troch chystaných nových elektromobilov – Škoda Vision 7S a novú identitu značky, ktorá zahŕňa nový dizajnový jazyk, nové logo a veľkú zmenu firemnej identity.

Výrazne zrýchľujeme našu elektrickú ofenzívu: do roku 2026 na trh uvedieme tri nové čisto elektrické modely a ďalšie budú nasledovať. Ešte intenzívnejšie sa tak pripravujeme na desaťročie transformácie. V najbližších piatich rokoch investujeme do elektromobility celkovo 5,6 miliardy eur, ďalších 700 miliónov eur do digitalizácie a tým pádom aj do budúcej životaschopnosti spoločnosti Škoda a do pracovných miest,“ povedal Klaus Zellmer, predseda predstavenstva spoločnosti Škoda.

„Škoda Vision 7S je predzvesťou nového dizajnového jazyka značky Škoda, ktorý v najbližších rokoch zavedieme do celého produktového portfólia,“ dodal Martin Jahn, šéf predaja a marketingu spoločnosti Škoda.

3 nové elektromobily

Do roku 2026 Škoda uvedie na trh tri nové elektromobily. Okrem modelu z kategórie malých vozidiel sú v pláne aj kompaktné SUV a sedemmiestne rodinné vozidlo. Konkrétnu predstavu sedemmiestneho elektrického SUV ponúka štúdia Škoda Vision 7S s 89-kWh batériou, dojazdom viac ako 600 km (WLTP) a podporou max. nabíjacieho výkonu 200 kW. Aj vďaka týmto modelom chce Škoda do roku 2030 dosiahnuť vyše 70-percentný podiel čisto elektrických modelov.

Sedemmiestnou štúdiou Škoda Vision 7S umožňuje česká automobilka prvýkrát konkrétne nahliadnuť do nového dizajnového jazyka značky, ktorý sa vyznačuje robustným vzhľadom, funkčnosťou a autentickosťou. Vision 7S je okrem toho prvým vozidlom Škody s matnou farbou karosérie. Vzhľad interiéru dotvárajú udržateľné materiály a interaktívne povrchy.

Interiér ukazuje budúcnosť individuálnej mobility. Trend určujú rôzne konfigurácie interiéru vhodné pre rôzne situácie, detská autosedačka na stredovej konzole a veľmi intuitívne ovládanie veľkej otočnej centrálnej obrazovky s uhlopriečkou 14,6″.

Nové logo aj identita

Nové logo značky Škoda je prezentované bez plastickej 3D grafiky. Spoločnosť tak reaguje na rastúci presun marketingových a komunikačných aktivít z tlače na internet. Veľkou zmenou prešla aj firemná identita. Škoda bude používať dva rôzne odtiene zelenej: smaragdovú a elektrickú zelenú, ktoré symbolizujú ekológiu, udržateľnosť a elektromobilitu.

Zdroj: tlačová správa (Škoda)

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Škoda Enyaq iV dostáva vylepšený softvér, ktorý napr. zrýchli nabíjanie a zvýši dojazd v zime
Škoda vysvetľuje, ako sa meria dojazd elektromobilov a ďalšie súvislosti
Škoda Enyaq iV už podporuje funkciu „Plug & Charge“. Nabíjanie tak môže byť jednoduchšie

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

11 komentárov

  1. Toto som chcel sem!

    Táto štúdia je reálnejšia oproti predchádzajúcim náčrtom, a to, čo pôjde do výroby, bude určite ešte civilnejšie!
    Tak to proste chodí ….

Pridajte komentár