Škoda poodhalila interiér svojho nového elektromobilu Elroq

4

Škoda postupne poodhaľuje svoje nové elektrické SUV Škoda Elroq, ktoré bude plnohodnotne predstavené už na jeseň a ktoré sa zaradí pod model Enyaq. A dnes zverejnila informácie ohľadom interiéru.

Kompaktné elektrické SUV Škoda Elroq zaháji elektrickú modelovú ofenzívu, ktorá podľa českej značky prinesie 6 nových elektromobilov v najbližších rokoch. A tento elektrický nástupca modelu Karoq aktuálne poodhalil svoj interiér. Ten má byť podľa Škody priestranný a definovaný jednoduchými a čistými líniami nového dizajnového jazyka Modern Solid.

Zákazníci budú mať na výber zo štyroch možností „dizajnu interiéru“. A to Studio, Loft, Lodge a Suite, pričom v nich majú veľké zastúpenie aj udržateľné materiály. Napr. materiál Recytitan použitý v rámci výplní dverí, poťahov sedadiel, prístrojovej dosky, lakťovej opierky či kolennej opierky obsahuje 78 % recyklovaného PET či mechanicky recyklované vlákna zo starého oblečenia (6 %).

100-% regenerovateľný materiál Technofil je zas z 3/4 tvorený recyklovanými vláknami ECONYL a zvyšok dopĺňa polyester. Na jeho výrobu bol použitý nylonový odpad – napr. rybárske siete, zvyšky látok či koberce. A v interiéri elektromobilu Škoda Elroq nájdeme aj umelú kožu.

skoda elroq interier

Zdroj: Škoda

Čo ešte vieme?

Škoda už skôr zverejnila pomerne podrobné špecifikácie modelu Elroq. Dozvedeli sme sa pritom, že toto cca 4,5-m dlhé SUV ponúkne batožinový priestor s objemom 470 / 1 580 l, má koeficient odporu vzduchu 0,26 a bude dostupné v 4 verziách 50 / 60 / 85 / 85x.

Tieto verzie ponúknu pohon zadnej nápravy alebo pohon oboch náprav, výkon 125 až 220 kW, maximálnu rýchlosť 160 a 180 km/h, batérie s kapacitou 55 až 82 kWh (brutto), max. dojazd 560 km (WLTP), nabitie z 10 na 80 % za 25 až 28 min, 11-kW palubnú nabíjačku, funkciu predohrevu batérie, 5″ digitálnym prístrojový panel, 13″ centrálny dotykový displej či voliteľný head-up displej s rozšírenou realitou.

A podľa neoficiálnych správ z Nemecka má Škoda Elroq merať na dĺžku 4,49 m, podporovať max. nabíjací výkon 125 až 175 kW, v základe ponúknuť dojazd 350 km (WLTP) a začínať na cene pod 35 000 €.

skoda elroq

Zdroj: Škoda

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Elektrická Škoda Epiq bude stáť od 25 000 € a ponúkne dojazd až 400+ km
Škodu Enyaq čaká modernizácia. Faceliftovaný prototyp už brázdi cesty
Lacnejšia „Škoda Enyaq od Fordu“ dostala slovenský cenník
ODBER NOVINIEK

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

4 komentáre

    • Takym tempom sa toho auta hadam ani nedockame. 😀
      Cinania tlačia realne auta a Skoda robi tanečky s odhaleniami interieru.
      Stači si pozriet videa na MG 4 XPOWER a človeku ostava stať rozum čo ponukaju cinania za rozumne peniaze.
      Skodovka to bude mať tažke, spomalenosť VW ju ťaha ku dnu a nemci jej ešte priviazali ocelovu gulu k nohe (spalovacie motory EA ).
      A k interieru, ci je tam hranka alebo oblinka, stale rovnaka MEB, centralny displej a pred volantom retardovany displej ktory sa neda ani konfigurovat. Nic nove, nic ci by sme už nevideli v VW, skodovka dostala len staru nechcenu kosť, ktoru jej nemci hodili len aby sa nepovedalo.

        • Ja som tvoj komentár uniesol. Nemám priame správy, ako VW Škodu riadi a usmerňuje, ale určite to bude v jeho „duchu“!

          Mám Kodiaq, jeden z prvých. Som spokojný až na vibrácie pri podtáčaní, čo je konštrukčná chyba! Z nového Kodiaqu som „trochu“ sklamaný. Nenadchli ma zmeny exteriéru ani interiéru. Niečo tomu chýba. Akási tá povestná iskra. Tak som o to viac zvedavý, čo prinesie Elroq ….

Pridajte komentár