Opel Corsa-e dostal slovenský cenník a bonus až vo výške 1 800 €

8

Elektrický hatchback Opel Corsa-e má konečne slovenské ceny, pričom je aktuálne dostupný s cenovým bonusom až 1 800 €. Na prvý pohľad je o niečo lacnejší ako koncernová dvojička Peugeot e-208.

Automobilka Opel chce mať do roku 2021 vo svojom portfóliu celkovo 8 elektrifikovaných modelov. Do 5 rokov pritom plánuje elektrifikovať celú svoju ponuku. Prvým novým e-autom, ktoré bude dostupné na slovenskom trhu, bude elektromobil Opel Corsa-e.

Za ním by mala nasledovať plug-in hybridná verzia kompaktného SUV Opel Grandland X Hybrid4. Zdá sa pritom, že elektromobilu Opel Ampera-e sa u nás nedočkáme.

S plne elektrickou Corsou by si však mohlo „vystačiť“ mnoho slovenských elektromobilistov. Veď o jej pohon sa stará motor s výkonom 100 kW a krútiacim momentom 260 Nm. Ten je dostupný hneď od začiatku, vďaka čomu dosiahne vozidlo rýchlosť 50 km/h len za 2,8 s. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 8,1 s.

Z 50 kWh batérie dokáže „vydolovať“ dojazd 330 km (WLTP). Potešiteľné je pomerne rýchle DC nabíjanie (100 kW), v rámci ktorého je možné nabiť batériu z 0 na 80 % za 30 min.

2 verzie

Samozrejme veľmi dôležitým faktorom, ktorý bude rozhodovať o úspechu či neúspechu tohto elektrického hatchbacku segment B, je aj cena. Základná cena štandardnej verzie „Edition“ začína na sume 29 990 €. K nej sa však aktuálne vzťahuje bonus vo výške 1 500 €, čo znamená akciovú cenu 28 490 €.

Verzia „Elegance“, ktorá má v porovnaní so základnou verziou navyše napr. lakťovú opierku, elektrické ovládanie zadných okien, športový volant potiahnutý kožou, LED ECO svetlomety, LED denné svietenie, LED hmlové svetlomety či čalúnenie v kombinácii koža/látka, vyjde na 31 790 €, resp. s cenovým bonusom vo výške 1 800 € na 29 900 €. Tento cenník platí do 31.3.2020.

Opel Corsa-e je tak na prvý pohľad o ničo lacnejší ako koncernové dvojča Peugeot e-208. Ten je na slovenskom trhu dostupný v 4 verziách, ktoré sa líšia výbavou: Active (28 990 €), Allure (29 990 €), GT Line (31 290 €) a GT (33 290 €). V súvislosti s cenami treba dodať, že je v nich započítaný „uvádzací bonus“ vo výške 1 400 €.

Odporúčame však dôkladne naštudovať ponuku výbavy oboch modelov, pretože tá sa môže líšiť, a teda aj výsledná cena vozidla, ktoré spĺňa vaše požiadavky.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Opel porovnal náklady na elektrickú, naftovú a benzínovú Corsu
Opel mal elektromobil už v 70. rokoch. A to „Gran Turismo“
Opel chce „donútiť“ svojich dílerov, aby predávali elektrické autá

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

8 komentárov

  1. 30 je proste veľa, to je isté.. Veď keď dokáže škoda /VW/seat urobiť tie ich mini trojicky za 16tis, nech mi nikto nevraví, že výroba týchto o číslo väčších segmentov B je 2x tak nákladná. To proste smrdí špekulantstvom zasa.. Naťahovať zasa čas, nech štáty „pomôžu“ automobilkám trošku zarobiť, keď už nebude tých kazovych ropákov 😉

  2. Prave pozeram na bazosi opel corsa automat….da sa kupit za tisicku 🙂

    Mozno vydrzi este päť rokov…a potom verim tomu, ze ekelektromobily budu aj pre normalnych ludi 🙂

  3. Preco sa v tech. popise neuvadza aj zimne obdobie a nasledne dojazd podla vonkajsej teploty. Je prdca normalne ze v zime ide kurenie,fukanie na okna,vyhrievanie na okno,mozno ona,radio,stierace. Ved to tak odcerpava energiu. !!!!!!

Pridajte komentár