O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

3 komentáre

  1. Zatiaľ som nepochopil prečo nemôžem zaplatiť na nabíjacej stanici klasickou platobnou kartou. Veď sa už aj v (niektorých) električkách a autobusoch MHD dá kúpiť lístok kartou a tiež zaplatiť za tankovanie na benzínke za rakúskymi hranicami. Kto tomu rozumie?

      • Xy tisic? 😀
        Terminal sroji do 100eur. (fyzicky certifikovany stroj). Predrazuju sa terminaly Slovenskými bankami ktore podporuju len prenajom terminalu za poplatok cca 12eur/mes/1terminal + 1% z kazdej transakcie.
        Mozno by to slo objist cez menej nenazrane zahranicne elektronicke banky. Kazdopadne. Identifikacia kupujecho by sa komplikovala. A nenohli by byt predplateny zakaznici zvyhodnovany. Takto cez RFID sa uzivatel identifikuje a ma svoje ceny..

Pridajte komentár