O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

5 komentárov

  1. Zatiaľ som nepochopil prečo nemôžem zaplatiť na nabíjacej stanici klasickou platobnou kartou. Veď sa už aj v (niektorých) električkách a autobusoch MHD dá kúpiť lístok kartou a tiež zaplatiť za tankovanie na benzínke za rakúskymi hranicami. Kto tomu rozumie?

      • Xy tisic? 😀
        Terminal sroji do 100eur. (fyzicky certifikovany stroj). Predrazuju sa terminaly Slovenskými bankami ktore podporuju len prenajom terminalu za poplatok cca 12eur/mes/1terminal + 1% z kazdej transakcie.
        Mozno by to slo objist cez menej nenazrane zahranicne elektronicke banky. Kazdopadne. Identifikacia kupujecho by sa komplikovala. A nenohli by byt predplateny zakaznici zvyhodnovany. Takto cez RFID sa uzivatel identifikuje a ma svoje ceny..

        • bc. Tibor Hevessy GTIS on

          JOHNNY ani my sme to nechapali. takze u nas mozete platit klasickou platobnou kartou. „www…sk“ to su iba kecy ze to nejde.

      • Terminál je alebo môže byť súčasťou stanice už od výroby, tiež napríklad NFC. Neviem prečo by som mal čakať na nejakú kartičku. Pripadá mi to ako riešenie spred 20 rokov.

Pridajte komentár