Lexus spamuje majiteľov Tesiel. Chce, aby vymenili elektromobily za hybridy

2

Díler značky Lexus je ďalším predajcom, ktorý v rámci marketingu cieli na majiteľov elektromobilov Tesla. Využíva pritom spam, „motivačnú“ zľavu a sugestívne vyhlásenia.

Majiteľ elektromobilu značky Tesla, Josh Caskey, informoval portál Electrek o tom, že obdržal od texaského predajcu automobilov Lexus „zvláštnu“ nevyžiadanú poštu. Išlo o leták so zľavovým „kupónom“, v ktorom sa uvádzalo nasledovné:

„Vymeňte svoju Teslu. Užili ste si svoju zábavu, teraz je čas na nulové kompromisy.“

Zľava a „sugescia“

Na druhej strane letáku sa nachádza zľavový kupón vo výške 1 000 $ na nákup vozidla značky Lexus, ktorý je určený špeciálne pre majiteľov elektromobilov Tesla.

Taktiež sa tam uvádza nasledovné:

  • „Lokálna dílerská sieť“ (A? Tesla má v Texase 14 vlastných showroomov. Čo by dal Lexus za to, keby  dokázal predávať svoje autá sám, samozrejme s vyššími maržami…).
  • „Žiadne meškanie náhradných dielov“ (Tesla mala v niektorých regiónoch veľké problémy s včasným dodaním náhradných dielov. Z tohto dôvodu postavila obrovské distribučné centrum dielov, ktoré má problémy vyriešiť).
  • „Nulové problémy s dojazdom alebo s úzkosťou z dojazdu“ (elektromobily Tesla sú lídrami aj z hľadiska dojazdu, pričom ako ukazujú rôzne prieskumy, drvivej väčšine vodičov bohato postačuje aj podstatne nižší dojazd, ako ponúkajú).
  • „Vyplatíme vám najvyššiu protihodnotu za vašu Teslu.“
  • „Lexus je luxusnou značkou číslom 1 v rámci prieskumu JD Power z hľadiska továrenskej kvality, spoľahlivosti vozidiel a číslom 2 z hľadiska spokojnosti zákazníkov“ (Lexus zrejme naráža na počiatočné problémy Tesly s továrenskou kvalitou, ktorú Tesla neustále vylepšuje. Tesly pritom zvládajú aj extrémnu záťaž a v čerstvom prieskume organizácie Consumer Reports ohľadom zákazníckej spokojnosti obsadila Tesla opäť prvé miesto, a to spomedzi všetkých značiek pôsobiacich na americkom trhu. Lexus skončil na 23. mieste).

Máme taký pocit, že toto nebude moc úspešná kampaň miestneho predajcu automobilov značky Lexus. V tejto súvislosti asi treba tiež povedať, že pravdepodobne ide o vlastnú iniciatívu spomínaného dílera a samotná automobilka Lexus s tým nemá nič spoločné.

Tento díler pritom nie jediným, ktorý sa zameral špeciálne na zákazníkov Tesly. Veď minulý rok to skúšali aj díleri Audi.

Zdroj titulnej fotografie: Dan Taylor/Heisenberg Media

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Tesla má byť v oblasti elektronických systémov 6 rokov pred Toyotou a VW
Lexus zverejnil podrobnosti o svojom prvom elektromobile UX 300e
Šéf Volkswagenu koriguje svoje vyhlásenia o predbehnutí Tesly

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

2 komentáre

  1. Toto určite nie je oficiálna akcia firmy Lexus. A že si tam nejaký „trtko“ niečo vymyslí – no čo už. Je iba na zvážení firmy Lexus, či takáto „aktivita“ prináša firme viac úžitku alebo škody. A rozhodnúť sa pre ďalšie kroky.

Pridajte komentár