Elektromobily sa konečne začínajú objavovať v TV reklamách | VIDEÁ

0

Je známe, že automobilky investujú do propagácie svojich vozidiel obrovské peniaze. To sa ale dlho nevzťahovalo na elektromobily. Zdá sa však, že to už prestáva platiť. Veď napríklad Volkswagen už zahájil obrovskú reklamnú kampaň na modely ID a o propagáciu Kie e-Niro sa bude starať známy herec Robert de Niro. A to nie je zďaleka všetko.

Televízne reklamy asi väčšine z nás lezú na nervy, avšak elektromobilistov určite teší, že sa v nich začínajú objavovať elektromobily. Veď čo si budeme nahovárať, takáto reklama je mocným nástrojom, ktorý môže na naše cesty dostať viac elektrických vozidiel. Pozrime sa preto na to, aké reklamy sa aktuálne objavujú v televízii nielen u nás či našich susedov, ale aj inde vo svete.

„Slovenské“ reklamy

V rámci slovenského televízneho priestoru sme zachytili nasledovné reklamy. A to na elektrické SUV Audi e-tron a „elektrickú budúcnosť“ automobilky Hyundai. V nej máme možnosť vidieť faceliftovaný liftback Ioniq Electric, obľúbené kompaktné SUV Kona Electric či pre nás exotické vodíkové SUV Nexo.

ioniq-electric-2020-predstavenie/

Na oficiálnej stránke slovenského zastúpenia značky Kia nájdeme nasledujúcu reklamu so slovenskými titulkami na crossover e-Niro. Ak nás pamäť neklame, tak sa tam donedávna nachádzala aj nadabovaná reklama na tento model, pričom v nej vystupoval Robert de Niro, ktorý je jeho ambasádorom. Obe reklamy nesú známky TV spotu, a tak by sa mohla aspoň jedna z nich dostať aj do televízie. A možno sa tak už stalo, len o tom nevieme. 🙂

Volkswagen kampaň dorazila aj do Česka

Automobilka Volkswagen spustila svoju špeciálnu európsku multi-miliónovú kampaň na podporu elektromobility 8. mája. Tá pozostáva z 5 „pod-kampaní“, pričom ju bude tvoriť 600 samostatných komunikačných prvkov, vhodných pre distribúciu cez rôzne kanály. Pred-komunikačná fáza bola spustená niekoľko týždňov predtým, a to prostredníctvom krátkych videí od tzv. influencerov.

Hlavná časť kampane sa nazýva eManifesto a bola zahájená 25. mája pri príležitosti finále nemeckého pohára vo futbale. Táto kampaň pritom už stihla doraziť aj k našim českým susedom. Jej súčasťou je reklama, v ktorej môžeme vidieť koncept elektrického sedanu Volkswagen ID. Vizzion. Ten by sa mal dostať do sériovej výroby až v roku 2022.

Propagácia modelov, ktoré sa ešte nevyrábajú, je pritom špecifikom spomínanej reklamnej kampane VW. Dôkazom toho je aj reklama na van Volkswagen ID. Buzz, ktorý by mal prísť na trh takisto v roku 2022.

Ďalšie reklamy

Zdroj titulnej fotografie: VW/iSpost

SÚVISIACE ČLÁNKY:
6 reklám, v ktorých majú konkurenčné automobilky „narážky“ na Teslu
VW spúšťa „predčasnú“ špecifickú kampaň na podporu elektromobility
Fanúšikovské VIDEO: Nikola Tesla za volantom Tesly Model S

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Pridajte komentár