Elektromobily zvyšujú šancu na rande, uvádza Ford na základe prieskumu

6

Automobilka Ford prišla s netradičným prieskumom, ktorý „hľadal“ súvislosti medzi elektromobilmi, atraktivitou či šancou na rande. Výsledky sú pritom zaujímavé.

Ford pri príležitosti „Valentína“ uviedol, že na základe prieskumu by si dvaja z troch ľudí vybrali na rande elektrické vozidlo, aby urobili dobrý dojem. Traja zo štyroch respondentov zas uviedli, že by mali radšej rande s majiteľom elektromobilu.

Čo to znamená? Zvyšuje elektromobil, ako možný symbol záujmu o životné prostredie, atraktivitu vodiča/majiteľa u druhého pohlavia? Alebo naznačuje solventnosť majiteľa, keďže elektromobily sú vo všeobecnosti podstatne drahšie ako porovnateľné konvenčné autá, čo môže pridávať na atraktivite…?

Ťažko povedať, keďže prieskum nejde do hĺbky. Bol však uskutočnený na pomerne rozsiahlej vzorke ľudí. Veď zahŕňal 3 000 respondentov z Európy, USA a Číny. Pre Ford ho uskutočnila analytická spoločnosť PSB, a to medzi 6. a 14. júnom 2019.

Automobilka Ford si tak dala na čas so zverejním jeho výsledkov. Niet sa ale čomu diviť, veď svoj prvý elektromobil novej generácie, Ford Mustang Mach-E, predstavila 18. novembra, pričom si počkala na vhodný okamih, ktorým „Valentín“, ako „sviatok zamilovaných“, určite je.

V prospech Mustangu Mach-E

Americká automobilka samozrejme využila prieskum na propagáciu spomínaného elektromobilu Ford Mustang Mach-E. Uviedla pritom, že ak váš elektrický Mustang, ktorý mimochodom ešte nie je na trhu, zapôsobí na opačné pohlavie, je dobre mať pripravený plán.

A ak aj nie, nič sa vraj nedeje, pretože Ford Mustang Mach-E ponúka vôbec ich prvý komunikačný systém (SYNC® 4A) pripojený ku cloudu, ktorý umožní nájsť to pravé miesto na romantickú večeru, pričom zobrazuje aj hodnotenia zahrnutých reštaurácií.

Nuž, aj takto sa dajú propagovať produkty, resp. dokonca elektromobilita vo všeobecnosti 🙂

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Dojazd elektromobilov je možné zlepšiť farebným osvetlením kabíny, uvádza Ford
Najšialenejšie mýty o elektromobiloch. „Nemožno v nich jazdiť za dažďa…“
Ford postaví dostupnejšie elektrické „Mustang-SUV“, a to na platforme od VW

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

6 komentárov

  1. Elektromobil je predsa len také niečo „nové, neokukané“, také „cool“.
    Z Tesly to priamo „kričí“ – aha, tak toto je to „TO“.
    Na Nissane Leaf to jednoducho nepoznať. Proste Nissan. Že je to EV poznajú iba ľudia aspoň trochu zasvätení. Taktiež na iných EV.
    Ale to sa časom tiež zmení.
    Paradoxné je, že ešte pred časom bol (a ešte stále je) mimoriadne „vzrušujúci“ zvuk 6 – valcov, 8 – valcov, 12 – valcov. Značky – je ich bezpočet.
    Dnes je akési „vzrušujúce“ to úžasné ticho. Ticho a zrazu je auto preč!
    Ospravedlňujem sa všetkým čitateľom, ktorých som svojim názorom naštval…

  2. Lezie mi dosť na nervy, že všetky odkazy v článku odkazujú len na vaše ďalšie články a nedá sa nijako dostať na zdroj, teda text (prieskum) o ktorom píšete.

  3. Len že bol by som fakt zvedavý čo za holku by pozerala ci ma elektrické autíčko už fakt ma to zacina hnevať ako tlačíte tie eletro autíčka kazda normalna holka bude pozerat na chlapa a nie na auto a aj keby tak bude pozerať ci to auto nebolo vyrobene v minulom storočí chete urobiť dojem zoberte si audi BMW nebo nieco podobne tomu a aj z škoda Superb za da urobiť dojem len ho musite občas zobrať a umyť .

Pridajte komentár