Najzaujímavejšie elektromobily, ktoré budú predstavené na autosalóne vo Frankfurte

7

Približne o 2 týždne bude na autosalóne vo Frankfurte predstavených množstvo plne elektrických noviniek. Máme sa pritom na čo tešiť. Toto by mali byť najzaujímavejšie nové modely:

Audi AI:TRAIL quattro

Audi AI:TRAIL quattro nám v rámci svetovej premiéry priblíži budúcnosť terénnych vozidiel nemeckej automobilky. Tie majú byť plne elektrické a autonómne.

audi ai trail quattro

Zdroj: Audi

Honda e

Automobilka Honda odhalí svetu sériovú verziu agilného mestského hatchbacku Honda e. Ten ponúkne viacero netradičných technologických „vychytávok“, ako aj sympatický dizajn. Do výroby by sa mal dostať ešte tento rok a k zákazníkom začiatkom budúceho roka. Viac…

Hyundai 45

Hyundai ukáže vo Frankfurte elektrický koncept Hyundai 45, ktorý má byť stelesnením dizajnového jazyka budúcich elektromobilov kórejskej značky. Inšpirovaný je pritom úplne prvým modelom zo 70. rokov.

hyundai 45

Zdroj obrázku: Hyundai

Mercedes-Benz EQS?

Mercedes-Benz by mal predstaviť nový plne elektrický koncept z rodiny EQ. Oficiálne potvrdené to zatiaľ nie je, ale pravdepodobne by malo ísť o veľký luxusný sedan Mercedes-Benz EQS, ktorý už nemecký výrobca testuje v reálnej premávke. Viac…

SEAT/Cupra „e-crossover“

Značka Cupra, ktorá patrí pod automobilku SEAT, avizuje, že vo Frankfurte predstaví koncepčný elektrický crossover, ktorého meno zatiaľ nepoznáme. Tento vysokovýkonný elektromobil má prepájať dizajn športového kupé a vozidla typu SUV.

seat cupra elektromobily crossover

Zdroj fotografie: SEAT

Porsche Taycan

Porsche Mission E, z ktorého bude vychádzať prvý elektromobil nemeckej športovej značky Porsche Taycan, bolo predstavené ešte v roku 2015. A vo Frankfurte sa konečne dočkáme odhalenia sériovej verzie. Tá by mala ísť do výroby tento rok, pričom objednávky by mohli byť spustené začiatkom toho budúceho. Viac…

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 je ďalším dlho očakávaným elektromobilom koncernu VW. Vo Frankfurte bude pritom  predstavená jeho finálna produkčná verzia. Samotný výrobca si od tohto modelu veľa sľubuje, keďže ho považuje za rovnako revolučný ako modely Beetle a Golf. K zákazníkom má začať prúdiť v júni 2020. Viac…

Sme si istí, že autosalón vo Frankfurte, ktorý začína 12. septembra, toho ponúkne podstatne viac, pričom sa dočkáme aj predstavenia mnohých hybridných noviniek a určite aj plne elektrických prekvapení. O všetkom podstatnom vás budeme samozrejme priebežne informovať.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
23 „naj“ elektromobilov, ktoré prídu na trh v najbližšom období
„Triedny boj“ nových sub-kompaktných elektromobilov. Ktorý v čom vyniká?
Tesla Model 3 vs. Tesla Model Y. Ktorý elektromobil si vybrať?

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

7 komentárov

    • Podla mna nemas pravdu… na dlhe cestovanie skor hybrid ako elektromobil. Viem ze su borci co dali Chorvatsko s elektromobilom ale aj to bolo tak do 800km a dve zastavky min 30 minut. To dakujem, za tu cenu si neprosim.

      Ale este stale nik nepovedal co bude s akumulatormy po ich vymene. Zatial sa da recyklovat tak 30% a co tych 70%. To len bude nebezpecneho odpadu.

      A este prevadzka elektromobilu je draha, ale to majitelia elektromobilu nepriznaju. Momentalne nabijaju tam kde to zadarmo. Ale to nebude vzdy. Nabijanie stoji normalne min. 8 Eur na 100km.

      Uvediem dva priklady mojich aut. Naklady na 100 000km.
      Nakupna cena + PHM + servis – predajna cena.
      benzinove – 9 400 Eur
      LPG – 4 900 Eur

      Na taketo naklady na 100 000 km sa elektromobil s cenou nad 30 000 Eur nedostane. Pokial bude v cene cca 15 000 Eur uz mozno dosiahne naklady benzinoveho auta, ale na LPG nema sancu.

      • @Robo: napisal by som to takto. Kto ide autom na dovolenku? Vsade sa chodi uz letecky. Ako ten konfort ist lietadlom a >1000km autom, ani chvilu by som nad tym nerozmyslal co je lepsie. Ako ja nejdem niekomu vnucovat nazor, ze ist do Chorvatska na dovolenku je somarina vseobecne. Ale kebyze rozmyslam nad autom tak to ze raz za 5r pojdem do Chorvatska na dovolenku a musim zniest 2 30min nabijanie, nie je showstopper omg!. Iba chytanie sa slamky, preco nie. Ze raz za cas niekam >1000km ides autom a neznesies 2-3 zastavky na 30min? to sa chces dosrat a dostat cestou? 🙂 no offence

        anyway. prevadzka EV je draha?! wtf 🙂 ved pri nabijanie doma, nabijam 5x-6x lacnejsie ako ked som mal diesel!!!! ak nabijam na rychlonabijacke. napr greenway co je drahsi ako ZSE tak na 100km platim 6eur (schvalne som to teraz preratal). To z kadial si nabral 8e omg 🙂 nezavadzaj 🙂 btw mam Ioniq kde spotreba je perfektna. podobna ako TM3

        a ak chces oponovat, ze ty doma nabijat nemozes, lebo cestujes autom v praci. tak to sa nemame o com bavit. EV este nie je pre teba. Ale ~98% ludi najazdi <120km denne. profesionalny soferi su uplne ina kapitola.

        • OK , Chorvatsko rusim, letecky som vyuzil raz a viac ani nepojdem. Trvalo to dlhsie ako autom (museli sme cakat na dalsie lietadlo 16 hodin)
          Ja tankujem 4,5 Eur na 100km s autom za 11 000 Eur. Cesta z Presova do Bratislavy 4 az 5,5 hod.

          Ja doma nabijat mozem, ale celkove naklady su vyssie.
          Elektromobil je fajn, ako druhe auto. Ale cena 30 000 Eur je vela za druhe auto.

          Prevadzka je draha… vypocitaj si celkove naklady a uvidis. To jest kupa, palivo, bateria po 150 – 200 000km , predajna cena a potom uvidis.

          Ak by vyrobcovia chceli , tak elektromobil stoji 10 000 Eur a da sa poriesit aj dlhe cestovanie. Ale za vsetkym su peniaze.

          A teraz otazka…
          Preco si mam kupit auto za 30 000 Eur s ktorym neprejdem za 5 hodin cez Slovensko a tankovanie bude drahsie ako teraz?
          Ak zaplatim 3x viac za auto a naklady su vyssie, tak preco si ho mam kupit?

        • Este som zabudol…

          mam aj diesel a tam za palivo dam 5 – 6 Eur/100km.

          Pises ze doma nabijas 5-6x lacnejsie… tomu neverim. To musis mat pri cene elektriny 0,14 Eur/kw a strate pri nabijany spotrebu max 9kwh/100km. Ioniq podla testov tak 11-17kwh/100km.

          Viem ze sa da jazdit usporne, ale to som dal potom na diesel spotrebu 2,2l/100km co jest pod 3 Eur/100km

          Neviem preco , ale matematika stale ukazuje ze elektromobil nieje az taky vyhodny.

Pridajte komentár