Na svete sú prvé špionážne fotografie elektrického BMW X3, pričom bolo odhalené veľké prekvapenie

0

Oficiálne už dlhšiu dobu vieme, že budúci rok príde na trh plne elektrická verzia BMW X3. Tá bude niesť podľa všetkého názov BMW iX3. Jej testovanie je zdá sa už v plnom prúde, o čom svedčia aj prvé špionážne fotografie. No a v rámci tohto testovania bolo prítomné ešte iné, neočakávané vozidlo.

BMW iX3 sa stane vôbec prvým elektrickým SUV značky a zaradí sa tak k pripravovaným prémiovým kolegom ako Audi e-tron quattro, Jaguar I-Pace a Mercedes EQC. Tesla Model X tak v priebehu tohto a budúceho roka konečne dostane konkurenciu.

Finálny dizajn alebo kamufláž?

Ako máme možnosť vidieť na fotografiách, zrejme sa nedočkáme výraznejších dizajnových zmien v porovnaní so štandardnou spaľovacou verziou. Zdá sa, že testovací prototyp má iný zadný nárazník, ktorý má plochy tvar. Zadná časť logicky prišla o koncovky výfuku. Taktiež môžeme očakávať, že sériové vozidlo sa dočká novej “masky” v štýle BMW i3 a i8. Tajne však dúfame, že testovacie vozidlo je zámerne oblečené do známej karosérie svojho spaľovacieho kolegu, aby bol sériový dizajn uchránený pred objektívmi “paparazzi”.

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Upravené BMW i8 Coupé 2018 je novým Safety Car šampionátu Formula E
Pamätáte sa? BMW predstavilo predchodcu elektromobilu i3 pred 27 rokmi

Prekvapenie s plug-in hybridným pohonom

Spolu s elektromobilom BMW iX3 bola zaznamenaná aj “X-trojka” s označením “hybrid test vehicle”. Je tak jasné, že bavorská automobilka ponúkne zákazníkom aj tretie verziu svojho SUV strednej triedy. A to konkrétne plug-in hybrid, o ktorom automobilka doteraz mlčala. Vzhľadom na súčasné portfólio plné plug-in hybridných verzií “iPerformance”, zverejnené plány v oblasti elektromobility a popularitu SUV, je táto verzia logickým krokom.

Je pravdepodobné, že techniku preberie od svojho súrodenca BMW 530e iPerformance, ktorý je vybavený najnovšou generáciou plug-in hybridného pohonu. Ten disponuje systémovým výkonom 185 kW (135 + 65 kW), 290 Nm a 9,2 kWh batériou. Prípadne môže dostať silnejší agregát z “X-päťky”: 230 kW (180 + 83 kW), pričom sa stane len druhým SUV-hybridom značky. Avšak postupne by mali byť elektrifikované všetky modelové rady, vrátane SUV-éčiek.

Zdroj fotografií: Motor1.com 

tesla magazin zdielanie

Share.

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

Pridajte komentár

 Staňte sa fanúšikom Tesla Motors, elektromobility a inovácií

Upozornite ma raz týždenne na najzaujímavejšie články

 

Odoslané!